Opel Astra настолько хороша, что служит основой сразу для нескольких моделей. Взять хотя бы американский седан для Китая
Сьогодні ми знаємо Opel як частину концерну Groupe PSA, де німецький бренд об’єднався з Peugeot і Citroen. З цієї причини відома на весь світ Opel Astra в наступному поколінні розділить технічну частину з французькими компаніями, але колишню генерацію розробляли ще під крилом General Motors.
В останні роки американський Buick майже повністю перетворився на копію Опель для американського і китайського ринків. На останньому існує Buick Verano — седан Опель Астра, який так і не з’явився з логотипом блискавки поруч з хетчбеком п’ятого покоління.
Але якщо прикрити шильдик Бьюїк, спорідненість з європейцем очевидна. Модель оновили до 2020 модельного року. Тут з’явилися нові бампери, фари і ліхтарі, передня решітка і акуратне оздоблення хромованими елементами.
Усередині змін небагато — збільшений дисплей на щитку приладів, оновлені декоративні вставки і мультимедійна система. Загалом, якщо ви бачили салон Опель Астра К, то не будете здивовані, він багато в чому нагадує глобальний хетчбек.
Головні обновки під капотом. Нова моторна гамма складається з турбованих трициліндрових 1.0 (125 к.с. і 180 Нм) і 1.3 (165 к. с. і 240 Нм). Коробки для двигунів різні — 6-ступінчаста АКПП і варіатор відповідно. До оновлення седан коштував від 20,6 тис. дол. — не так вже й мало для Китаю, але ж Buick — преміальний бренд. Можливо, Verano 2020 модельного року трохи подорожчає.