X

Огляд Range Rover Velar: новий рівень розкоші

Новая модель компании Jaguar Land Rover стала не самой большой в модельном ряду компании, но самой технологичной, наиболее инновационной и гламурной.

1 березня в Музеї дизайну Лондона відбулася офіційна презентація нової моделі Range Rover – Velar. На ній було багато знаменитостей Великої Британії, і чимало з них виявили бажання придбати таку машину.

Головною причиною появи нової моделі в лінійці Range Rover стало бажання британської компанії залучити тих клієнтів, які раніше не звертали уваги на її продукцію. «Velar – це новий Range Rover для нових клієнтів Range Rover, – зазначає шеф-дизайнер компанії Гері Мак-Говерн. – При цьому ми хочемо зберегти свою унікальність на ринку».

Назву Velar модель отримала від тридверного прототипу Range Rover 1969 року. З латини вона означає «щось приховане, покрите вуаллю». Втім, є й інша версія появи цього слова. Маркетологи перебирали літери, присутні в назві марки, в пошуку благозвучного слова. А коли зупинилися на Velar, то з’ясували, що у нього є ще й значення.

У модельному ряду Range Rover модель Velar займає проміжне місце між найкомпактнішим Evoque та середнім за розмірами Range Rover Sport. Його складено на тій самій платформі, що й споріднений за концерном Jaguar F-Pace, але з урахуванням традиційних для Range Rover – розкоші і досконалості технологій. Так, кузов Velar майже повністю зроблено з алюмінію. А родзинкою новинки стали вставки з міді, які можна помітити на крилах і повітроводах переднього бампера.

Зовні модель повністю зберегла стилістику Range Rover, але виглядає справді як концепт-кар. Простота і функціональність – ці принципи було закладено в дизайн як екстер’єру, так і інтер’єру.

Автомобіль отримав дуже стрімку, як для кросовера, і аеродинамічну форму кузова. Коефіцієнт опору становить лише 0,32, що непогано як для легковика. Ефект доповнюють також заховані в кузов ручки, які висуваються після натискання на кнопку. До речі, працездатність ручок було перевірено в екстремальних умовах. За температури до мінус 20 градусів на машину наносили 4 мм льоду, але навіть за таких умов вони працювали.

У салоні також дотримувалися принципу мінімалізму. У ньому лише два великих фізичних багатофункціональних перемикача медіасистеми Touch Pro Duo, інші – віртуальні, на сенсорному екрані. На торпедо Велара два сенсорних екрани, які допомагають водієві контролювати більшу частину функцій. Наприклад, на верхньому екрані відображається інформація навігації, а на нижньому – показання клімат-контролю і медіасистеми.

Особливу увагу в новому Range Rover Velar приділяли якості оздоблення. Дизайнери намагалися відтворити в салоні відчуття домашньої дорогої вітальні. Для цього було використано вовняні тканини відомої датської компанії Kvadrat, а в малюнку шкіри використовується тиснення, схоже на малюнок алмазу. Завдяки цьому в новому Velar тканинна оббивка має не гірший вигляд, ніж шкіряна.

Велика колісна база в 3 м за загальної довжини 4,8 м дала змогу з комфортом розмістити пасажирів другого ряду.

Особливого значення було приділено звучанню аудіосистеми, щоб всі пасажири автомобіля чули звук однаково. Для цього інженери досліджували поглинання та відбиття звуку в різних частинах салону, які потім компенсували за допомогою фільтрів. У новому Range Rover за допомогою аудіосистеми Meridian потужністю 1600 Вт пасажири можуть почути звук зі сцени, яка розташована не прямо перед ними, а трохи вище, як на справжньому концерті.

Будучи найсучаснішим серед своїх побратимів по бренду, Velar пропонує всі принади цифрової епохи – зв’язок зі смартфонами, жорсткий диск на 60 Гб, роздачу wi-fi для 8 мобільних пристроїв, керування жестами, можливість програмувати і віддалено вмикати автомобіль перед поїздкою і багато іншого. Щоб забезпечити працездатність всіх електричних і електронних приладів, у машині прокладено близько 10 км проводки!

Незважаючи на гламурність, Velar – дуже функціональний автомобіль. Об’єм багажника з другим рядом сидінь досягає 673 літрів, зі складеним заднім рядом – 1,8 кубометра!

У плані техніки новий Range Rover Velar також є авангардом модельного ряду. На вибір покупця цілих шість двигунів – 3 бензинові і 3 дизельні. Чотири з них 4-циліндрові, два – шестициліндрові. Потужність моторів – від 200 до 380 к.с.

Підвіска може бути адаптивною, або пневматичною. Остання дає можливість змінювати положення над дорогою залежно від режиму руху. Так, на швидкості понад 100 км/год автомобіль сідає на 10 мм, під час подолання бездоріжжя – машина «виростає» до 251 мм над ґрунтом. А на стоянці Velar притискається до землі на 4 см, щоб з нього було зручніше виходити.

Ще одне інноваційне рішення – світло. В автомобілі всі джерела освітлення – світлодіодні. У салоні можна змінити колір підсвічування, обравши з 10 відтінків. Фари головного світла матричні, освітлюють дорогу, не заважаючи зустрічному транспорту. А на порожній дорозі на швидкості понад 100 км/год вмикається лазерне освітлення, яке дає можливість освітити дорогу на 550 м вперед!

Хоча Range Rover Velar покликаний долати переважно міські джунглі, він не спасує перед справжніми. Постійний повний привід, режим їзди на бездоріжжі, невеликі звіси кузова, електронний диференціал, можливість подолання броду до 650 см – цього буде достатньо власникам Велара, щоб почуватися впевнено на будь-яких дорогах і поза ними.

Новий Range Rover Velar з 1 березня вже можна замовити у дилерів марки, в цьому разу машини прийдуть клієнтам влітку. Традиційно для Range Rover буде випущено спеціальну комплектацію First Edition, яка відрізнятиметься гламурною матовою фарбою сірого кольору, спеціальною перфорацією сидінь і полірованими мідними вставками кузова.

Після цього модель пропонуватимуть у двох версіях – простішому HSE і більш дорогому і динамічному R-Dynamic з потужнішими двигунами.