X

Огляд Ducati XDiavel

На прошлогоднем Миланском мотосалоне компания Ducati представила абсолютно новый мотоцикл XDiavel. Теперь он доступен и в Украине.

«Круїзер від Ducati» – ще кілька років тому ця фраза могла викликати лише подив. Але після того, як болонці створили Multistrada, слід було очікувати прориву і в інших напрямках.

Увірвавшись в нову для себе нішу, італійці залишилися вірними собі – навіть у такому консервативному класі зробили байк із вражаючою зовнішністю. Ducati XDiavel став хедлайнером мотошоу в Мілані, де відвідувачі визнали його найкрасивішим мотоциклом.

«Із італійцями складно сперечатися в дизайні. Просто достатньо подивитися на цей мотоцикл – на його вигляд. Він не залишить байдужим нікого», – стверджує Олексій Логінов, маркетинг-менеджер компанії «Гранд Автомотів», офіційного дистриб’ютора Ducati в Україні.

Але створити гарний байк для Ducati було б занадто просто. Тому його інженери переосмислили концепцію круїзерів. XDiavel поєднує два світи – помірних швидкостей і далеких поїздок, який становить основу чопперно-круізерної культури, і світ Ducati з його італійським стилем, точними налаштуваннями і незрівнянною продуктивністю.

Мотоцикл спочатку проектували для американського ринку, тому всі канони великих, важких байків витримано бездоганно: розташування водійських підніжок, кут нахилу передньої вилки і, звісно, ремінний привід.

Серце XDiavel – вже відомий за Multistrada 2-циліндровий L-подібний двигун Testastretta з системою зміни фаз газорозподілу DVT і двома свічками на циліндр. Спеціально для XDiavel хід поршня збільшили до 71,5 мм, що дало приріст кубатури до 1262 м3. Пік крутильного моменту доступний вже за 5000 про/хв, а потужність становить 156 к.с.

Тут є три режими їзди. Urban характерний для круїзерів, Touring дає змогу їздити ще активніше, а Sport дає можливість відчути міць байка в повну силу. При тому що XDiavel має довгу базу і широкий, 240-міліметровий задній каток, в повороти входить впевнено і легко. 40-відсоткового кута нахилу вистачає, щоб не чиркати підніжками по асфальту.

Хоча цей мотоцикл важить 250 кг, зупиняється він легко і плавно. Гальма Brembo прекрасно облягають його перед кожним віражем. Причому тиснути на важелі можна сміливо: ABS від Bosch добре працює навіть у нахилі. «Незважаючи на те що XDiavel позиціонується як круізер, це більше пауер-круїзер, – упевнений Леонід Каллаш, інструктор мотошколи The Riders. – Це все-таки міської боєць – з активним розгоном, чудовим кермуванням і прекрасними характеристиками ходової».

 

Головна родзинка байка Ducati Power Launch (DPL) лаунч-контроль. Легке натискання клавіші на правому пульті керма – і ви отримуєте старт у дусі драгрейсерських перегонів. Крім того, XDiavel оснащений 8-рівневим трекшн-контролем DTC, що використовує блок Bosch IMU із вбудованим 3D-акселерометром і гіроскопом. Ступінь втручання залежить від обраного режиму роботи двигуна. Найвищу підтримку з боку електроніки відчуваєш в режимі Urban. Будь-який з параметрів можна налаштувати на свій розсуд.

Фірмовий каталог аксесуарів пропонує чимало цікавого. Можна змінити сідло, бак, колеса, випуск і багато іншого. Доступно близько шістдесяти конфігурацій для пілота.

 

Автор Антон Топчий

Фото Ducati