Оновлений Volkswagen Golf GTI Clubsport стане найпотужнішим Golf за всю історію
Оновлений Volkswagen Golf GTI Clubsport дебютує 1 червня у Нюрбургрингу. Всі подробиці про новинку стануть відомі напередодні марафону. Golf GTI Clubsport обіцяний «потужний привід», високоякісна спортивна підвіска та спеціальний профіль водіння, адаптований до Нюрбургрингу. Очікується, що гоночний хот-хетч отримає нові налаштування шасі у поєднанні з адаптивним керуванням шасі DCC.
Технічні характеристики нового Golf GTI Clubsport тримаються у секреті. У Volkswagen кажуть, що це буде найпотужніший в історії передньопривідний Golf. Його попередник, що дебютував у 2020 році, використовує 2,0-літровий чотирициліндровий турбомотор потужністю 300 к.с. Працює агрегат у зв’язці з 7-ступінчастим «автоматом» з подвійним зчепленням та коробкою передач eLSD. Очікується, що у нового GTI Clubsport віддача 2.0 TSI буде вищою, оскільки у оновленого стандартного GTI він вже видає 265 к.с.
Зовні оновлений Golf GTI Clubsport відрізняється новою передньою панеллю зі логотипом Volkswagen, що світиться. Також йому модернізували фари, замінили задні ліхтарі та встановили великий спойлер на дах. Повітрозабірники в передньому бампері відрізняються агресивнішими, ніж у звичайного GTI ребрами. Доповнює спортивний образ потужніший дифузор з подвійними вихлопними патрубками Akrapovic. Стандартні колісні диски — 19,0-дюймові легкосплавні Queenstown. За доплату їх замінять кованими Warmenau того ж діаметра та вагою всього 8 кг кожен.
«Родзинка» салону — нова інформаційно-розважальна система зі збільшеним екраном та інтегрованим Chat GPT. Спортивне рульове колесо в шкіряному обплетенні з новими фізичними кнопками, як і в інших представників оновленої лінійки Golf. На офіційних фото видно масивні підголівники передніх крісел, ймовірно, з посиленою бічною підтримкою.
Також Volkswagen анонсував Golf GTI Clubsport 24h, який приєднається на Нюрбургрингу до тріо класичних MK1 GTI. Він виступить за команду Max Kruse Racing за номером 50 на честь 50-річчя Golf.
Єдиний у своєму роді хот-хетч оснащений диким аеродинамічним пакетом, що включає широкофюзеляжне обважування, масивний спліттер і заднє антикрило в стилі TCR. Віддача модернізованого 2.0 TSI складає 348 к.с та 450 Нм крутного моменту. Привід — передній. Працює двигун на новому біоетанольному паливі Е20 від Shell. Максимальна швидкість — 270 км/год. Маса автомобіля — 1170 кг.