Продажи посвежевшего седана стартовали в Китае и Турции
У Південній Кореї оновлений седана Hyundai Elantra/Avante з’явивися ще в березні цього року. За межами рідного ринку продажи «чотирьохдверки» почалися лише тепер. Першими зарубіжними ринками новинки стали Туреччина та Китай.
Зовні седани для різних ринків практично не відрізняються один від одного. Єдиним «ексклюзивом» для китайського ринку стало двокольорове забарвлення кузова. Що стосується онововвелень, то вони традиційні: перемальована оптика, інший дизайн решітки радіатора, бампери та колісні диски. Також глобальна та китайська версії дещо відрізняються габаритами: 4710 та 4720 мм у довжину відповідно. Колісна база в обох випадках — 2720 мм.
У оновленого Hyundai Elantra/Avante є «підігріта» версія N Line. Такий седан відрізняється більш агресивним обважуванням, червоним декором, чорним спойлером на дверях багажного відділення та здвоєними патрубками вихлопної системи.
Салон глобальної версії оздоблений дорожчими матеріалами. Особливості китайської специфікації — новий блок управління клімат контролем із «шайбою» на місці колишнього сенсорного пульта. Також «китайському» Elantra дісталося особливе кермо з усіченим ободом. Незалежно від ринку, седан укомплектований 10,25-дюймовою цифровою панеллю приладів та мультимедійною системою такої ж діагоналі. В арсеналі моделі адаптивний круїз-контроль та система утримання у смузі руху.
Для Китаю оновлений Hyundai Elantra комплектують 1,5-літровим «атмосферником» потужністю 115 к.с. та варіатором. «Спортивна» версія N Line використовує «турбочетвірку» 1.4 T-GDI віддачею 140 к.с. та 7-ступінчастий «робот» із двома зчепленнями. Турецька версія укомплектована 1,6-літровим «атмосферником» потужністю 123 к.с. та варіатором. Привід — виключно передній.
У Туреччині свіжий седан коштує від 52 625 доларів, у Китаї — від 13 700 доларів.