Оновлені Mazda 3 і Mazda 6 представили в Україні
У 2010 році, представивши в Парижі концепт Shinari – прообраз Mazda6 наступного покоління, Mazda вдихнула життя в загальну концепцію дизайну – «KODO – душа руху». У 2012 з конвеєра виходить перша серійна модель, яка втілила в собі комплекс технологій Skyactiv. З цього моменту починається нова ера бренду Mazda.
Найвищі оцінки різних тестів безпеки Euro NCAP, IIHS (США), JNCAP (Японія), нагороди за дизайн, визнання журналістів, титули «Найкращий автомобіль 2016 року» у світі (Mazda MX-5), «Автомобіль року» в Японії і Великої Британії (Mazda MX-5), «Автомобіль року в Україні» (Mazda3) – це лише частина нагород, отриманих компанією за останні два роки. Але в компанії Mazda не звикли зупинятися на досягнутому.
Із 25 жовтня в Україні з’явилися оновлені моделі Mazda3 і Mazda6 2017 модельного року.
.
Оновлені Mazda3 і Mazda6 отримали цілу низку удосконалень, які стали результатом багаторічних досліджень. Вони стосуються технологій, що забезпечують надійність і безпеку, а також динамічних характеристик. Особливу увагу привертає адаптивна система контролю руху G-Vectoring Control. Вона є першим результатом нової глобальної концепції Skyactiv-Vehicle Dynamics, головною метою якої є зміцнення почуття єдності автомобіля та водія – Jinba Ittai. Якщо раніше робота двигуна, трансмісії і ходової частини контролювалися окремо, то тепер GVC здійснює інтегрований контроль цих трьох елементів. В результаті, автомобіль стабільно і впевнено почувається у будь-яких умовах – на слизькій або засніженій дорозі, під час входження в поворот або маневрування.
Оновлена Mazda3
Mazda3, подолавши позначку світового виробництва в 3,5 мільйона екземплярів, не має наміру зупинятися на досягнутому, і ставить своєю метою залишатися найбільш стильним, найбільш технологічним, найкомфортнішим автомобілем у своєму класі.
Оновлена Mazda3 отримала нові світлодіодні фари і «протитуманки», інше облицювання радіатора, дзеркала з вигнутими покажчиками поворотів, а у хетчбека – новий задній бампер.
Новинки представлені в Україні в дев’яти кольорах, включаючи відтінок Eternal Blue для Mazda3 і нові панелі для обох моделей Machine Gray Premium Metallic. Останній потребує унікальної технології багатошарового забарвлення Takuminuri, особливістю якого є тонкий шар з алюмінієвим блиском завтовшки лише 2,5 мм.
У салоні оновлено дверні панелі і дизайн ручок, змінено вставку панелі приладів. Рульове колесо отримало новий дизайн і конструкцію, ставши більш ергономічним і зручним. Крім того, на моделях із АКП з’явилася функція підігріву обода керма. Проекційний дисплей і шкала панелі приладів було змінено з метою підвищення якості відображення показників. Оновлений проекційний дисплей став кольоровим і великим за розміром. Для всіх комплектацій із 6-ступінчастим автоматом з’явилася можливість вибору режиму їзди – Sport або Normal.
Для комфорту водія під час паркування в місті, у вузькому просторі і не завжди за хорошого освітлення є камера заднього виду і датчики паркування, що використовуються на всіх комплектаціях з АКП. Також з’явилися приємні дрібниці на кшталт автоматичного складання бічних дзеркал при блокуванні дверей і ворсові килимки в стандартній комплектації.
Для оновленої Mazda3 розширено перелік систем активної безпеки i-Activsense. Так, вдосконалена система інтелектуальної підтримки гальмування в місті SCBS здатна виявляти не тільки транспортні засоби, а й пішоходів. Функція Advanced SCBS збільшує відстань виявлення і кут огляду, а верхня межа, на якій вона працює, збільшилася до 80 км/год.
Система попередження про виїзд зі смуги руху LDWS контролює стан авто щодо дорожньої розмітки за допомогою камери, а при ненавмисному виїзді зі смуги попереджає водія звуковим сигналом і повідомленням на приладовій шкалі. Система контролю втоми водія DAA відстежує стиль керування і, у разі відхилення від «норми», попереджає водія про необхідність відпочити.
Крім того, в салоні стало тихіше завдяки використанню шумопоглинального матеріалу для дверей, консолі та області тунелю коробки передач. Оптимізовані ущільнювачі дверей і додаткові матеріали гасіння вібрації між задніми поперечними елементами конструкції значно підвищують комфортабельність салону.
Новинка пропонується з кузовами седан і хетчбек. Для першого запропоновано 1,5-літровий мотор з 6-ступінчастою АКП, 1,6-літровий мотор із 5-ступінчастою механікою, а також 2-літровий мотор із 6-ступінчастою АКП. Хетчбек доступний з 1,5-літровим і 2-літровим моторами і 6-ступінчастою АКП.
Оновлена Mazda6
Тепер Mazda6 оснащена підігрівом керма і задніх сидінь (всі комплектації, починаючи з Touring) – тепер в холодну погоду автомобіль зігріє і подарує ще більше комфорту. А коли на вулиці дуже сонячно, сонцезахисна шторка з електроприводом точно стане в пригоді.
Новітня система контролю розподілу тяги G-Vectoring Control відтепер відповідальна за те, щоб автомобіль був стійким як при входженні в поворот, так і на слизькій дорозі. А додаткова функція розпізнавання пішоходів системи безпечного гальмування в місті SCBS стане ще одним приємним бонусом. Верхня межа чутливості системи безпечного гальмування на шосе SBS збільшена з 145 до 160 км/год, швидкість автоматичного спрацьовування гальм збільшилася з 40 до 50 км/год. Також поліпшена роботу системи контролю «сліпих зон» BSM, яка тепер реагує на автомобілі, що наближаються на великій швидкості.
Проекційний дисплей став кольоровим, а функція пам’яті сидінь тепер запам’ятовує не тільки положення сидіння, а й положення проекційного дисплея. Зовнішні дзеркала автоматично складаються при зачиненні автомобіля, що суттєво зменшує ризик їх пошкодження.
Оновлена Mazda6 з потужними бензиновим двигунами SKYACTIV-G об’ємом 2 і 2,5 літра, а також дизельним двигуном SKYACTIV-D 2.2. Залежно від типу та об’єму двигуна, модель пропонується в комплектаціях: Drive, Touring, Style, Premium SR – для бензинової версії, а також Style+ і Premium – для дизельної.