Новий VW Passat 2020: впізнавана зовнішність і круті технології
Живий дебют європейської версії VW Passat 2020 модельного року відбудеться у березні у рамках Міжнародного автошоу в Женеві, але німецький автовиробник вже провів онлайн-прем’єру. Тож розгляньмо швидше довгождану новинку!
Дизайн VW Passat 2020
Варто визнати, що Фольксваген ніколи не наважувався кардинально змінити зовнішність своїх моделей під час оновлення, але зміни у VW Passat B8 можна з обережністю назвати мінорними.
З іншого боку, прихильники моделі, швидше за все, будуть задоволені: навіщо міняти те, що і так добре працює? Тим паче, що нове покоління ми побачимо максимум через кілька років.
Проте тут у нас нові бампери та пердня решітка, змінена графіка зовнішньої світлотехніки, нові колісні диски діаметром 17-19 дюймів і розширена трьома відтінками палітра кольорів.
Усередині змін також небагато, але всі їх можна виявити під час детального вивчення.
Інтер’єр Фольксваген Пассат 2020
Найпомітніше – шильдик Passat замість аналогового годинника. Що ж, час він не підкаже, але з радістю нагадає назву вашої машини, якщо ви її раптом забули…
Діагональ цифрового щитка приборів зменшили з 12.3 до 11.7 дюймів, але підвищили роздільну здатність і контрастність. Також новий Фольксваген Пасат має мультимедійну систему MIB3, яка може відображати контент на екрані вибраного розміру: 6.5, 8 або 9.2 дюйма.
Підтримка Apple CarPlay і можливість роздавати wi-fi, звичайно, додається.
Оснащення і технології
Одна з найцікавіших опцій – інтелектуальний круїз-контроль, який, використовуючи дані GPS, здатний самостійно і завчасно знижувати швидкість руху автомобіля з наближенням повороту. Також до списку обладнання увійшла система автопілота другого рівня Travel Assist, яка може управляти автомобілем на швидкості до 210 км/год. Водієві, проте, не дозволять відпускати кермо.
До моторної гами увійшли бензинові 1,5 TSI (150 к.с.) і 2,0 TSI (190-272 к.с.), а також дизельні 1,6 TDI (120 к.с.), 2,0 TDI (190 або 240 к.с.) і новий двигун 2,0 TDI Evo (150 к.с.). Звісно, всі мотори відповідають нормам Euro 6d-TEMP. Не забуваймо і про плагін-гібридну модифікацію VW Passat GTE, в надрах якої працюють бензиновий 1,4 TSI на 115 к.с. та електромотор. Загальна потужність становить 218 к.с.
Електричний пробіг збільшився всього на 5 км – до 55 км. Але в комапанії заявляють, що “живий” показник насправді зріс на 20 км, адже нові випробування проводили в рамках протоколу WLTP, попередні – за застарілою сертифікацією NEDC.
На європейський ринок новинка вирушить у серпні 2019 року.