Новий Volvo XC60 отримає повністю електричний варіант з унікальними батареями
На шляху до цілковитої електрифікації компанія Volvo зіткнулася з проблемою нестачі акумуляторів. Відступати від поставленої мети виробник не має наміру, тому ухвалив рішення створити власну фабрику, на якій налагодить випуск тягових батарей для електромобілів.
Реалізувати такий проект поодинці складно, тому шведи підписали угоду з компанією North volt. Вона не тільки допоможе оперативно розробити акумулятори, а й зробить їх більш екологічними. Ці батареї використовуватимуть у нових електрокарах Вольво і Polestar. Першим стане кросовер XC60, який у третьому поколінні отримає батарейну версію і переїде на платформу SPA 2. В електричній лінійці він приєднається до XC40 Recharge.
Підприємство стане одним з найбільших в Європі і зможе виробляти до 50 Гвт год батарей на рік. Якщо спиратися на поточні обсяги виробництва компанії, цього ресурсу вистачить на 80% продукції. Однак із кожним роком показники виробництва зростають, а до 2030 року Volvo і зовсім має намір відмовитися від випуску моделей з ДВЗ. Так що цілком покрити потреби в батареях у підприємства не вийде. Компанії доведеться купувати певну кількість акумуляторів у постачальників.
Величезний завод планують відкрити в 2026 році. На ньому працюватимуть щонайменше 3000 осіб. На новому підприємстві відкриють дослідницький центр, орієнтований на удосконалення батарей і розробку нових технологій. На думку виробника, це дасть змогу Вольво бути на крок попереду конкурентів і забезпечити нові моделі електрокарів передовими батареями. Як результат, автомобілі зможуть показати значний запас ходу.
Фабрика почне працювати в 2026 році, а третя генерація кросовера Volvo XC60 з’явиться в 2024-му. Йому обіцяна нова потужна батарея. Є припущення, що модель отримає акумулятор від спільного підприємства Northvolt з Volkswagen, яке почне працювати у 2023 році. Його потужності становитимуть 60 ГВтг на рік, тож німецька компанія цілком зможе поділитися продукцією зі шведами.