Последствия скандала Дизельгейт для Volkswagen чувствуются до сих пор. После затяжного падения продаж, вызванного этим событием, только в августе начался рост продаж.
Родоначальником “гольф-класу” заслужено вважається VW Golf. А нині стратегія концерну Volkswagen в тому, що майбутнє – за електромобілями. Навіть слоган марки змінився з DasAuto на Think new (думай по-новому).
Утім, німці пропонують думати про суспільство, яке активно спілкується між собою (Connected Community). І створює власну мобільну мережу для спілкування автомобілів концерну.
Тому тут концерн презентує електричну лінійку і хоче продати 1 млн електромобілів у 2025 році. Жодних гібридів, тільки електромобілі! Так, новий VW e-Golf може проїхати на одному заряді до 300 км.
А новий концепт I. D. демонструє новий підхід до складання автомобілів VW. Цей електромобіль готовий до автономного керування, а на одному заряді може проїхати до 600 км. Рівень комфорту в ньому на рівні Passat, а ціна – на рівні Golf.
Електрокар Volkswagen I. D. 2016 – перший автомобіль, складений на платформі MEB. Її створено спеціально для електромобілів, тому вона враховує їхні особливості.
У салоні Фольксваген відсутні кнопки. Показання приладів виводяться на 10-дюймовий дисплей і проектуються на лобове скло. Замість дзеркал заднього виду встановлено камери. Для зручності посадки і висадки 4,1-метровий хетчбек оснащений зсувними дверцятами.
Електромобіль Volkswagen I. D. також оснащений автопілотом. Безпілотний режим активується натисканням на логотип Фольксваген. У цьому разі кермо ховається в приладову панель.
Щоправда, серійна версія Volkswagen I. D. з’явиться тільки в 2020 році. Що ж, почекаємо.