Несмотря на “дизельгейт” Volkswagen не планирует отказываться от моторов на “тяжелом” топливе
Гучний скандал з “дизельгейтом” зіпсував репутацію дизельних двигунів концерну VAG у світі, але при цьому помітно підвищив їхню популярність в Україні. Змінити упереджене ставлення до дизелів має новий агрегат з інноваційною системою очищення вихлопних газів.
Під капотом Volkswagen Golf восьмого покоління з’явиться дволітровий мотор TDI Evo з технологією twin dosing, яка зробить двигун на 80% “чистішим” за попередника і без проблем дасть вписатися в суворі еконорми Euro-6d.
У новій системі очищення використовується не один, а одразу два SCR-каталізатори, в які впорскується рідина AdBlue. Каталізатори розташовані послідовно, що дає змогу домогтися набагато якіснішої обробки вихлопів.
Першими приміряють новий 150-сильний дизель оновлений Passat і “восьмий” Golf, дебют якого відбудеться через декілька днів на моторшоу у Франкфурті.