Компактный внедорожник Suzuki Jimny остался на рынке Европы благодаря переходу в сегмент коммерческих автомобилей
Після невеликої перерви Suzuki Jimny знову повертається на європейський ринок, щоправда, в іншій іпостасі. Тепер це легкий комерційний автомобіль (LCV). Така “перекваліфікація” тільки на руку виробнику, оскільки дає послаблення в сенсі норм шкідливих викидів.
Починаючи з 2021 року в Євросоюзі починають діяти нові вимоги екологічності до автомобілів. Загалом середній показник викидів СО2 для всіх автомобілів від окремої компанії, не має перевищувати 95 г/км. В іншому разі виробнику загрожують великі штрафи.
У Suzuki в цьому сенсі справи йдуть доволі непогано, за винятком одного «але» — Jimny з 1,5-літровим атмосферним мотором. Показник рівня СО2 компактного позашляховика в комбінованому режимі WLTC становить 173 г/км.
Для виробника можливості вирішити проблему, що склалася дві: оснастити автомобіль економічнішим двигуном або зняти модель з продажу. “Золотою серединою” виявився варіант із переведенням автомобіля в іншу категорію комерційних автомобілів. На цей транспорт діють більш лояльні екологічні норми.
Само собою, без доопрацювань не обійшлося. Позашляховик позбувся задніх сидінь і отримав ґратчасту перегородку за передніми кріслами. Об’єм багажного відділення помітно зріс і тепер становить 863 л (+ 33 літри). А от двигун міняти не стали. Він і без того відповідає нормам Euro-6 для комерційної техніки, щоправда, варіанту з автоматичною коробкою передач тепер не буде.
Продавати новий комерційний Сузукі Джимні почнуть у січні наступного року.