Новий седана Geely Galaxy L6 буде плагін-гібридом з електричним пробігом 105 км
Geely опублікувала офіційні фото другої моделі суббренду Galaxy — «розеткового» гібриду L6. Екстер’єр новинки розроблений у стилістиці кросовера Galaxy L7. Зокрема, у седана такі самі вертикальні світлові смуги з боків від закритої передньої панелі. Особливо цікаво виглядають характерні кутасті фари, з’єднані тонкою смужкою, що світиться. Ще одна особливість — новий логотип бренду Galaxy у вигляді шести сріблястих прямокутних елементів на капоті.
У Galaxy L6 купеподібний панорамний дах, трохи задертий «качиний хвіст», висувні дверні ручки та трапецієподібні патрубки вихлопної системи з хромованими вставками. Оригінальні колісні диски у «квітковому» дизайні доступні діаметром 17-18 дюймів.
Уже відомо, що седан Galaxy L6 PHEV побудований на архітектурі e-CMA. Його габаритна довжина — 4782 мм, ширина — 1875 мм, висота — 1489 мм. Розмір колісної бази — 2752 мм.
Салон укомплектований цифровою панеллю приладів та великим вертикальним центральним дисплеєм. Чотирьохспицеве кермо запозичене у кросовера Galaxy L7. На центральній консолі підстаканник та бездротова зарядка для смартфону. Також заявлено вбудований чіп Qualcomm Snapdragon 8155 та операційна система Galaxy N з функціями генеративного штучного інтелекту.
Завдяки витоку з бази міністерства промисловості Китаю відомо, що седан запропонують у двох модифікаціях із запасом ходу на електротязі 48 та 105 км. При цьому акумуляторний блок доступний у трьох варіантах ємності: 9,11, 18,7 та 19,09 кВт•год.
За попередніми даними, седан укомплектують унікальною гібридною трансмісією NordThor Hybrid 8848, розробленою Geely. Вона складається із 1,5-літрового бензинового турбомотору, 3-ступінчастої коробки DHT та двох електродвигунів сумарною потужністю 390 к.с. У топовій версії віддача силової установки складе 663 к.с. Комбінована витрата палива — 4,55 л/100 км.
Офіційна прем’єра Galaxy L6 PHEV очікується у серпні цього року. Тоді ж з’явиться інформація про вартість та доступність нового плагін-гібрида.