Новий Porsche Panamera буде електричним
Porsche озвучила подробиці нового плану «електрифікованої розкоші», відповідно до якого до кінця десятиліття представить шість електричних моделей. Серед них Porsche Taycan EV другого покоління та електричний Panamera.
За інформацією видання Autocar, обидва електроседани засновані на спортивній версії платформи Scalable Systems Platform (SSP) Volkswagen Group, яку розробляє Porsche. Нова архітектура під назвою SSP Sport підтримує функції автономного водіння третього рівня, цифрові функції з підтримкою 5G та нову операційну систему, розроблену у співпраці з підрозділом Cariad. Побудовані на ній електромобілі зможуть запропонувати низьку підлогу та простір для ніг задніх пасажирів на рівні J1 (компактні кросовери та позашляховики).
Розробка Panamera EV ведеться паралельно з новим Taycan, який має вийти у 2027 році. Новинки розділять не тільки платформу, а й ключові компоненти конструкції, трансмісії та шасі. За попередньою інформацією, розмір колісної бази електроседана складе 3100 мм, а габаритна довжина — 5199 мм.
Зовні електрична Panamera буде схожа на решту представників сімейства, що відрізняються динамічним кузовом з низьким центром тяжіння. Електроседан отримає одно- та двомоторну силову установку, вдосконалену 800-вольтову бортову систему та батареї нового покоління. Як зазначається, «батарейна» модифікація продаватиметься разом із оновленою версією існуючої моделі другого покоління, яка вийде на ринок у 2023 році.
Що стосується нових електричних кросоверів Porsche Macan та Porsche Cayenne, то вони отримають архітектуру PPE (Premium Platform Electric), яку Porsche розробляє спільно з Audi. Macan стане електричним у 2024 році, Cayenne — роком пізніше.
А першим платформу SSP Sport отримає нещодавно анонсований семимісний позашляховик, офіційну прем’єру якого заплановано на середину десятиліття. Наразі новинка відома під кодовою назвою К1. Серійне виробництво моделі планується на заводі Porsche у Лейпцигу, Німеччина.