Новий Mercedes-Benz GLA 2020: яскравий дизайн і гібридна установка
Представлено новий Mercedes-Benz GLA другого покоління. Найменший кросовер Мерседес серйозно змінився. У Європі продаж моделі стартує з другого кварталу 2020 року.
Mercedes-Benz GLA 2020 трохи менший за попередника (4410 мм у довжину), а його колісна база додала 30 мм – до 2729 мм. Але найголовніше, автомобіль став одразу на 10 см вищим – 1611 мм. Платформу MFA запозичили у Mercedes A-Class і CLA.
Дизайн Mercedes GLA витримано в дусі старшого брата GLC і того ж A-Class. Кросовер має фірмову широку решітку радіатора і довгасті діодні фари, а лінія даху стала більш купеподібною. На вибір запропоновано литі диски діаметром від 17 до 20 дюймів. Версія від AMG вирізняється іншим оформленням передньої частини.
У салоні також є риси фірмового Mercedes-Benz. Віртуальна приборка згрупована в один блок з тачскріном (діагональ дисплея може бути 7 або 10,25 дюйма). Сидіння розташовані на 140 мм вище, ніж у попередника.
На другому ряду Mercedes GLA 2020 стало на 116 мм більше місця для ніг, а от простір над головою зменшено. Задні крісла отримали горизонтальне регулювання і змінюваний кут нахилу спинок. Об’єм багажника зріс до 435 л, а його отвір став ширшим на 85 мм.
Спершу на вибір запропонують бензинові турбодвигуни об’ємом 1,3 л (163 к.с.) і 2,0 л (224 і 306 к.с.). Найпотужніший Mercedes-AMG GLA35 розганяється до 100 км/год за 5,1 с і розвиває 250 км/год. Пізніше лінійку розширять дизельні версії і 215-сильний гібрид Mercedes GLA. Очікуються і топові версії GLA45 на 387 і 421 к.с.
Кросоверу пропонують КПП із двома зчепленнями на 7 і 8 ступенів. Як і раніше, доступні версії з переднім і повним приводом. У стандартного GLA кліренс дорівнює 143 мм, хоча з опціонним позашляховим пакетом він вище (і додана система допомоги на спуску). У початкових версіях задня підвіска торсіонна, а в потужніших – багатоважільна. За доплату запропоновано адаптивні амортизатори.