Суперкупе получит 585-сильный бензиновый V8 с двойным турбонаддувом
Майбутній Mercedes-AMG CLE 63 отримає 4,0-літровий бензиновий двигун V8 з подвійним турбонаддувом потужністю до 585 к.с. Хоча раніше йому обіцяли 670-сильну гібридну силову установку, яку використовують нові C63 та GLC63. Причина заміни — низькі продажі електрифікованих седана, універсала та кросовера.
Mercedes-AMG C63 та GLC 63 укомплектовані системою E-Performance PHEV. Вона складається з 2,0-літрового чотирициліндрового бензинового турбомотора та встановленого на задній осі електродвигуна. Як стверджується, ця система має найкращі у своєму класі характеристики. Але з якихось причин вона не сподобалася клієнтам Mercedes-AMG. Попит на плагін-гібридні C63 та GLC63 виявився значно нижчий, ніж на моделі попереднього покоління, які використовують «звичайний» V8. Крім того, багато клієнтів на різних світових ринках відмовляються від гібридних C63 та GLC 63.
За інформацією Autocar, остання версія двигуна AMG M177 V8, який працює за схемою «м’який гібрид», дістанеться найпотужнішим версіям нового CLE. Ці моделі розташуються над купе та кабріолетом CLE 53. Обидва оснащені 3.0-літровим шестициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом потужністю 442 к.с. Використання для CLE 63 турбованого V8 на 585 к.с. пояснюється тим, що Mercedes-Benz планує зробити нове купе прямим конкурентом BMW M4. Баварський спорткар оснащений 3,0-літровий рядний Twin-Turbo V6 потужністю 542 к.с.