Компания Lotus не перестает радовать любителей скорости новыми интересными проектами. Очередной шедевр британских мастеров – Lotus Exige Sport 380 – самый быстрый и динамичный Exige за всю историю существования модели.
Завдяки широкому використанню вуглепластика Exige Sport 380 важить лише 1066 кг, в результаті чого питома потужність моделі – 352 к.с. на тонну. В результаті Exige здатний розганятися від 0 до 96 км/год лише за 3,5 секунди, а його максимальна швидкість досягає 286 км/год.
За основу ми взяли чудовий Exige Sport 350 і створили збалансований, інтуїтивно зрозумілий і доступний суперкар для звичайних доріг. Радикальне зниження ваги в комбінації зі збільшенням потужності і поліпшенням керованості в кінцевому підсумку дало змогу запропонувати любителям швидкості дуже особливий автомобіль. Exige Sport 380 безсумнівно є унікальним у своєму класі, – коментує керівник компанії Жан-Марк Галь.
Завдання, яке поставили собі конструктори Lotus – розробити чудовий спортивний автомобіль, який може претендувати на звання найкращого спорткара за ціною до 100 тисяч фунтів (132 400 євро). Трьома ключовими аспектами стали зменшення ваги, поліпшення характеристик і відточена аеродинаміка.
Автомобіль пройшов всебічні тести на дорогах навколо рідного Хетеля, а також на фірмовому гоночному треку. Концептуально Exige 380 Sport є гідним спадкоємцем самого першого Exige, презентованого в 2000 році.
У рух автомобіль приводить форсований 3,5-літровий V6 із механічним нагнітачем. Він розвиває потужність 375 кінських сил при 6700 об/хв, а максимальний крутильний момент в 410 Нм досягається на 5000 об/хв. У процесі роботи над цим мотором було використано досвід, раніше застосований на трекової моделі 3-Eleven, а також – представленій нещодавно моделі Evora Sport 410.
Зокрема, машина отримала новий більш продуктивний компресор, новий паливний насос, переналаштований блок керування двигуном. Вихлопну систему новинка успадкувала від споріднених Evora 400 і Evora Sport 410. Крім того, на автомобіль встановили 48-літровий бензобак.
Реалізувати потенціал нового мотора допомагає полегшена 6-ступінчаста механічна коробка передач. Вона отримала покращений масляний радіатор, що дає змогу коробці працювати на оптимальній температурі незалежно від навантаження. Навесні як опцію для Lotus Exige Sport 380 запропонують 6-ступінчасту автоматичну КП з підрульовими перемикачами.
У конструкції новинки широко використовується алюміній і деталі з легкого і міцного карбонового волокна. Зокрема, з нього виготовлені передній спліттер, капот, нове заднє антикрило і задній дифузор, що дало змогу сумарно виграти 2,7 кг. Легке заднє скло з полікрбоната додало в скарбничку ще 0,9 кг. Крім того, карбонові крісла (-6 кг), літій-іонна батарея (-10,3 кг), ультра-легкі ковані диски і двоскладні гальмівні диски (-10 кг) дали можливість зменшити масу на 26,3 кг. Також, автомобіль отримав полегшену (0,3 кг) задню панель з двома ліхтарями замість чотирьох.
Встановлення додаткових аеродинамічних елементів дало змогу отримати притискну силу на максимальних швидкостях до 140 кг, що на 60% більше, ніж у Exige Sport 350 (88 кг). При цьому коефіцієнт аеродинамічного опору не змінився.
Водій може обирати між кількома режимами руху за допомогою фірмової системи Dynamic Performance Management (DPM). Для максимального задоволення від драйву передбачені режими Sport і Race. Залежно від обраного режиму змінюються налаштування педалі акселератора, підсилювача керма, вихлопної системи тощо.
Для найкращого контакту з дорогою на машині встановили шини Michelin Pilot Sport Cup 2. Спереду – 215/45 R17, а ззаду -265/35 R18. Передня колія новинки стала на 10 мм ширшою, ніж у Exige Sport 350, що позитивно позначилося на керованості і стабільності машини на дорозі. А як опцію можна замовити 4-поршневі гальмівні механізми AP Racing.
Покупцям пропонується широкий асортимент різних опцій у рамках програми персоналізації Lotus Exclusive. Lotus Exige Sport 380 доступний як у варіанті родстер, так і купе. Вартість стартує з позначки 89 900 євро.