Производитель запустил рекламную кампанию нового Nissan Rogue: клиентам предлагают сравнить новинку с Toyota RAV4
Nissan настільки впевнений в успіху нового кросовера X-Trail (Rogue), що вирішив просувати модель «на контрасті». Потенційним покупцям для порівняння пропонуватимуть на тест-драйв Toyota RAV4-найпопулярніший кросовер у США.
У 2019 році на місцевому ринку було продано 448 071 кросовер Toyota RAV4. Результат другого за популярністю кросовера Америки — Honda CR-V — 384 000 одиниць на рік. Тоді як продаж Nissan Rogue перевищив 350 тисяч — це шостий результат торішньої десятки бестселерів. Із новим кросовером Ніссан марка розраховує змінити ситуацію на свою користь.
На думку віце-президента з продажу Джуді Віллер, зацікавлені в купівлі Rogue клієнти зможуть оцінити технології, дизайн і плавність ходу кросовера і навіть порівняти з Тойота РАВ 4. У Nissan впевнені, що подібна рекламна кампанія їм тільки на руку, оскільки у покупців не залишиться сумнівів у правильності вибору. У свою чергу в Toyota відзначають, що знають про цей рекламний крок з боку конкурента і заздалегідь висловлюють подяку за збільшення продажу.