Новий кросовер Mazda CX-30: перші враження на дорозі
Може здатися, що в сучасному автомобільному світі кросовери вже представлені в усіх сегментах. Власне, так воно і є. Але це зовсім не означає, що ми не хочемо ще. Або Mazda не хоче ще. Тому японський бренд вирішив створити для себе нову нішу, яку зайняв крос Mazda CX-30 2020.
Відверто кажучи, між Mazda CX-5 і меншою CX-3 не так багато вільного місця. Проте, хо там як, там опинився цілий автомобіль. Ми з вами вже бачили цей новий кросовер на Женевському автосалоні. Тепер перші екземпляри потрапили до рук фахівців. Що про нього думають експерти Autocar?
Якщо в назві ви бачите трійку, не думайте, що новинка є своєрідним продовженням Мазда СХ-3. Насправді СХ-30 побудована на базі Mazda 3 2019, тому за розмірами близька до СХ-5.
До випробування не були доступні модифікації верхнього діапазону з повним приводом і новим двигуном Skyactiv, але бензиновий атмосферний варіант (120 к.с.) не розчарував. Сьогодні, як ніколи, помітні переваги таких агрегатів на тлі турбованих аналогів. Звісно, для максимальної продуктивності доведеться як слід розкрутити такий мотор, але в поєднанні з відмінною 6-ступінчастою механічною КПП це приносить задоволення.
Шасі відмінно налаштоване, тому Mazda CX-30 обожнює повороти. Варто тільки уявити, як все це буде працювати з топовим Skyactiv-X потужністю 178 к.с.
Інтер’єр дуже якісний і красивий, в ньому багато м’яких пластиків. На думку експертів, в цьому питанні автомобіль пішов далеко вперед від усіх представників цього сегмента і навіть наблизився до BMW X2.
Будь-який водій знайде зручне положення завдяки широкому діапазону регулювань сидіння і керма. На задньому ж ряду місця не так багато, як і в багажнику (430 л).
Водночас великий 8,8-дюймовий дисплей мультимедійної системи демонструє графіку у високій роздільній здатності, а Apple CarPlay і Android Auto підтримуються в стандарті.
Нова Мазда СХ-30 обіцяє стати глобальною моделлю і вирушити на європейський ринок восени. Серед головних суперників Autocar називає Nissan Qashqai і SEAT Ateca. Але Mazda, безсумнівно, цілиться в більш преміальний сегмент, де питання практичності відходять на другий план на тлі керованості, задоволення за кермом і якості використаних матеріалів оздоблення.