Стали известны новые подробности о Volkswagen Golf GTI нового поколения. Более того, появились также первые впечатления от поездки на предсерийном прототипе хот-хэтча
Нове покоління Volkswagen Golf GTI збереже двигуни від попередньої версії, але при цьому стане швидшим. Про це стало відомо після того, як передсерійний прототип побував у руках журналістів. Вони ж повідомили і деякі подробиці про майбутню новинку.
Восьме покоління Golf GTI візьме від попереднього не тільки двигун, а й модульну платформу MQB. Щоправда, її трішки модернізували. Попереду замість сталевого підрамника встановили алюмінієвий. Він не тільки на три кілограми легший за звичайний, а й забезпечує жорсткішу основу для кріплення електромеханічного підсилювача керма і амортизаційних стійок.
Під капотом у базової моделі залишиться дволітровий турбодвигун без гібридної надбудови. 245 кінських сил і 370 ньютон-метрів – рівно стільки мотор видавав і раніше. Але тепер за динамікою розгону до “сотні” базовий Golf зрівнявся з попередньою версією Golf GTI Performance. Із максимальною швидкістю в 250 кілометрів на годину до сотні новий хот-хетч розганяється за 6,2 секунди проти 6,5 у Golf GTI Performance минулого покоління.
Також нова ітерація хот-хетча збереже передній привід. Примітно, що викінченням їздових якостей новинки займався Карстен Шебсдат, відомий за роботою над Porsche 911 GT3 RS 4.0. А от головним нововведенням в автомобілі стане система VDM (Vehicle Dynamics Manager).
Вона дає змогу централізовано контролювати роботу підсилювача керма, дросельної заслінки, коробки передач, електронного блокування диференціала XDS і опціональних адаптивних амортизаторів DCC. Як і раніше, є чотири їздових режими – Comfort, Eco, Sport і персоналізований Individual. Вони налаштовуються за допомогою повзунка на центральному дисплеї. За все це задоволення, яке надійде у продаж наприкінці року, проситимуть від 37 000 доларів.