По официальной оценке EPA в городе расход топлива гибрида составит 5,6 л на 100 км пути
Новий Ford Maverick — перший пікап у США з повноцінною гібридною установкою в базовій версії. Під час офіційної прем’єри у червні цього року, Ford заявляв, що витрата палива гібрида в міському режимі становитиме 5,9 л на 100 км. Але пікап виявився ще економічнішим.
За оцінкою ЕРА (Агентство США з охорони навколишнього середовища), в базовій версії витрата палива пікапа в місті становить 5,6 л/100 км, на шосе — 7,1 л/100 км, а комбіноване споживання — 6,4 л/100 км. Це дає змогу Ford Maverick зі стартовою в 19 995 доларів запропонувати пробіг понад 805 км.
Як і очікувалося, показники базового двигуна виявилися набагато кращими, ніж у опціонального 2,0-літрового EcoBoost. У передньопривідній версії такий агрегат споживає 10,2 л/100 км в місті і 7,8 л/100 км на шосе. Комбінована витрата становить — 9,0 л/100 км. У повнопривідній версії — 10,7/8,1/9,4 літра на 100 км відповідно.
Нагадаємо, що базовою є для Ford Maverick гібридна силова установка, що охоплює 2,5-літровий чотирициліндровий двигун і електродвигун. Сукупна віддача агрегатів — 191 к.с. і 210 Нм крутильного. Опціональний 2,0-літровий EcoBoost генерує 250 к.с. і 376 Нм.
Поставки пікапа з ДВЗ Ford почав у вересні, гібридний Maverick з’явиться на ринку не раніше січня 2022 року. У компанії розраховують, що весь тираж буде зарезервований до початку листопада.