Новий флагман Ferrari названий на честь 830-сильного двигуна V12
Ferrari повністю розсекретила нову флагманську модель — 12Cilindri. Ідеальними пропорціями та гладкими лініями кузова вона завдячує італійському архітектору та автомобільному дизайнеру Флавіо Манцоні та його команді.
У вигляді 12Cilindri проглядаються риси легендарного Ferrari 365GTB/4 «Daytona». Зокрема, автомобілі схожі на оформлення передньої частини кузова з характерною «чорною маскою».
На швидкості від 60 до 300 км/год зовнішні краї крил «качиного хвоста» піднімаються на 9 градусів. При цьому притискна сила задньої осі збільшується на 50 кг. Відмовитися від повністю активного крила розробникам довелося через невеликий об’єм багажника. У 12Cilindri він вміщує лише 270 літрів. Колісна база «дводверки» вкорочена на 20 мм. Жорсткість кузова порівняно з 812 збільшена на 15%.
21-дюймові колісні диски спорткара виковано із цілісного шматка алюмінію. На передній осі встановлені шини розмірності 275/35ZR21 спереду та 315/35ZR21 ззаду. Покупці можуть обирати між Michelin Pilot Sport S 5 та Goodyear Eagle F1 Supersport.
Як і слід було очікувати, 12Cilindri оснащений усіма новітніми ультрасучасними системами управління шасі Ferrari, включаючи Side Slip Control 8. Вона призначена для більш швидкої оцінки рівня зчеплення шин. Також є розумна незалежна система керування чотирма колесами, здатна повертати задні колеса у протилежних напрямках один від одного.
Інтер’єр оформлений у стилі багатьох нових моделей Ferrari. З відмінностей — лише центральний інформаційно-розважальний дисплей.
Але головна особливість нового флагмана — це мотор. 12Cilindri використовує доопрацьований 6,5-літровий атмосферник V12. Він являє собою наступний рівень еволюції знакового F140HD.
Компактний мотор V12 встановлений позаду передньої осі. У нього немає жодних турбокомпресорів та будь-яких інших форм наддуву. Використання легких титанових шатунів та кованих поршнів зробили його швидше. Максимальний крутний момент агрегату досягає 678 Нм при 7250 об/хв., потужність — 830 к.с. при 9250 об/хв.
Разом з двигуном працює восьмиступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням. За словами розробників, вона перемикається на 30% швидше, ніж у 812 Superfast. З місця до 100 км/год він пришвидшується за 2,9 секунди, до 200 км/год — за 7,8 секунди. Максимальна швидкість перевищує 350 км/год.
Стартовий цінник закритої «дводверки» — 423 000 доларів, зі складним жорстким дахом — 466 000 доларів. Першим на ринку з’явиться купе. Кабріолет доведеться зачекати до кінця 2024 року.