Электромобиль BYD Tang 600 выглядит круто, быстро разгоняется и даже думает, что может далеко заехать. Готовы с ним познакомиться?
Великий китайський кросовер BYD Tang,оснащений ДВС і електромотором, займає третю позицію серед найпопулярніших плагін-гібридних автомобілів на домашньому ринку. Тепер його перетворили в повноцінний електромобіль BYD Tang 600.
Чесно кажучи, BYD є одним з лідерів серед виробників EV в Піднебесній. Цьому багато в чому сприяють завидні технічні характеристики, які і на цей раз не підкачали.
Електромобіль BYD EV600 – перший конкурент Tesla з запасом ходу на 500 км,щоправда, заміри пробігу між зарядками проводилися за застарілими стандартами NEDC, і, щоб робити остаточні висновки по дальності пробігу, потрібно дочекатися актуальних тестів.
Але в компанії запевняють, що при русі на стабільній швидкості 60 км/г дальність пробігу збільшиться на 100 км.
Дизайн електричного кросовера повністю, ну, майже повністю повторює дизайн гібридної версії.
А він, погодьтеся, не так уже й поганий. Це не дивно, оскільки кузов малював не хто-небудь, а Вольфганг Еггер, дизайнер, який колись працював на Ауді і Альфа Ромео.
Салон дуже просторий, оскільки батареї заховані під підлогою, що також сприяє зниженню центру ваги і стійкості в поворотах, а третій ряд сидінь – опція.
Головна дизайнерська і технологічна фішка салону – дисплей мультимедійної системи, що обертаэться, і цифрова приладова панель.
Дисплей може бути встановлено як в портретній, так і в альбомній орієнтації.
Покупцям запропонують дві модифікації. Передньопривідний EV 600 обійдеться в 37,5-40,5 тис дол в залежності від оснащення. За повнопривідний EV 600D попросять 42-52 тис дол. Обидва варіанти оснащені батареєю на 82,8 кВтг,але D має повнопривідну конфігурацію завдяки двомоторної компонуванні. Це означає розгін до 100 км / год за дикі 4,4 с.
Пробіг для стандартної версії (245 к.с.) оголосили на рівні 520 км, для повнопривідної (490 к.с.) – 500 км. Цифри наведені згідно з даними NEDC, а сьогодні це нікуди не годиться. Добре, якщо в дійсності реальний запас ходу складе хоча б 350 км.
Проте, сильно обмежена дальність ходу мало кого лякає в Китаї. Майже всі продаються на даний момент електромобілі в КНР мають приблизно однакові показники. Поки місцевому промисловому сектору бракує технологій для демонстрації більш серйозних цифр.
І все ж, в топової комплектації встановлені два електродвигуни (по одному на осі) загальною потужністю 500 сил з непоганим крутним моментом в 660 Н∙м.
Мотори дозволяють розігнатися до 180 км / год, але для електрокроссовера це неголовне.
Ціни на новий електричний паркетник важко назвати демократичними, але уряд КНР стимулює покупку електрокарів публікою.
Як наслідок, частина з цих 300 тисяч юанів буде компенсовано державою у вигляді субсидії.
Непоганий приклад для України, чи не так?