X

Новий електрокрос Kia EV6: запас ходу 510 км, потужність до 600 сил і розгін за 3,5 с

В Kia раскрыли все технические подробности электрокроссовера

Новий електромобіль Kia EV6 південнокорейська марка представила під час спеціального заходу. Виробник не тільки показав автомобіль, а й розкрив його докладні технічні особливості.

Заснований електрокар Кіа на платформі E-GMP. Вона ж використовується і в новому кросовері Hyundai Ioniq 5. Базовий варіант EV6 укомплектували батареєю на 58 кВтг (запас ходу – 400 км). Такий кросовер отримав один 170-сильний двигун. Крім того, доступний варіант і з двома електромоторами. Потужність такого кросовера — 235 к.с. Він зможе долати на одному заряді акумулятора 380 км.

Новинку пропонуватимуть з батареєю ємністю 77 кВтг. З нею доступний варіант з одним 228-сильним електромотором або з двома — 325 к.с. Запас ходу такого кросовера становитиме 510 і 490 км на одному заряді акумулятора.

Ще один доступний варіант — це GT-версія Kia EV6. Віддача електричної установки такого “зарядженого” кросовера становитиме 585 к. с. Запас ходу — 400 км. Час прискорення до 100 км/год — 3,5 с.

Зарядити кросовер можна від 800- або 400-вольтової зарядки. Від терміналу потужністю 800 В для поповнення заряду акумулятора від 10 до 80% знадобиться менше за 20 хвилин.

Крім вражаючих характеристик для електрокара доступна низка передових систем допомоги водієві. Серед них автопілот другого рівня, функція утримання в смузі руху і безпілотна парковка.

Дизайн нового кросовера Kia EV6 розроблено відповідно до фірмової філософії марки Opposites United. Зовнішність електромобіля Kia продемонструвала в середині березня. Автомобіль отримав тонкі денні ходові вогні, рельєфний капот і висувні дверні ручки. У салоні — полегшені сидіння з оббивкою з переробленого пластику, цифрова приладова панель, сенсорний монітор мультимедійної системи великої діагоналі й мінімум аналогових перемикачів. Вся необхідна водієві інформація виводиться на проекційний дисплей на вітровому склі.

Серійне виробництво Kia EV6 налагодять у Південній Кореї. На місцевому ринку приймання замовлень на новинку вже оголошено, у дилерів кросовер з’явиться влітку 2021 року. У Європі старт продажу запланований на осінь.

Читайте також:
Hyundai готує найдорожчий автомобіль під брендом Genesis