X

Новий Audi RS 3 отримав 400-сильний мотор і сучасну підвіску

Первые поставки нового поколения спортивной модели запланированы на осень 2021 года

Audi продовжує оновлювати свій модельний ряд. Цього разу компанія представила нове покоління флагманського компакта Audi RS3, яке охоплює спортивні седан і хетчбек. Автомобіль виконаний у тій самій стилістиці, що і четверта генерація S3, але отримав більш м’язисту зовнішність.

Основні відмінності полягають у затемненій передній частині, яка надає моделі більш агресивного вигляду, і збільшених повітрозабірниках. Змінилася світлодіодна графіка фар, а передні крила стали ширшими. На кормі увагу привертає масивний дифузор і два великих овальних патрубки вихлопної системи, які прийшли на зміну “чотиристволці”. Їздить автомобіль на 19-дюймових дисках із темним оздобленням, взутих у шини Pirelli P Zero Trofeo R.

Салон Audi RS3 2022 має не менш ефектний вигляд. В оснащення увійшло спортивне кермове колесо RS з пласким дном і червоною позначкою нульового положення, оздоблене алькантарою. Також можна відзначити наявність 12,3-дюймової цифрової приладової панелі, мультимедійної системи з 10,1-дюймовим екраном і проекційного дисплея. Спортивні сидіння забезпечують додаткову бічну підтримку.

Під капотом встановлено 2,5-літровий п’ятициліндровий двигун TFSI з турбонаддувом потужністю 400 к.с. і 500 Нм крутильного моменту. Мотор працює в парі з 7-ступеневою трансмісією S-tronic із подвійним зчепленням і системою повного приводу. Audi стверджує, що розгін від 0 до 100 км/год займає у моделі 3,8 с – на 0,3 секунди швидше, ніж у попереднього RS3. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 250 км/год.

Ще одним нововведенням є застосування вузла RS Torque Rear, яким замінили задній диференціал. Система охоплює кілька фрикціонів з електронним керуванням, це дає змогу передати 100% крутильного моменту на будь-яке із задніх коліс. Крім звичайних режимів руху (Comfort, Auto, Dynamic RS Individual і Efficiency) доступний і RS Performance, який ідеально підходить для їзди на треку.

Читайте також:
20-річну Audi розігнали до максимальної швидкості на німецькому автобані

Новий Audi RS3 отримав жорсткіші амортизатори, занижену підвіску і збільшений від’ємний кут розвалу коліс (на один градус попереду і половину ззаду). Приймання замовлень розпочнеться в серпні, а перші поставки седана і хетчбека заплановані на осінь. Вартість базової версії стартує від 60 000 євро.