Нові мобільні крани Liebherr — коли швидкість важливіша за вантажопідйомність
Першими покупцями компактних мобільних кранів Lienherr LTC 1050-3.1 стали компанії Wasel (Німеччина) і Felbermayr (Австрія). Головною відмітною рисою цих машин, презентованих ще в грудні 2020 року, стала телескопічна стріла з класичним, тросовим механізмом висунення.
Таким чином тепер клієнти зможуть вибирати на 50-тонних кранах LTC 1050-3. 1 один із двох механізмів висунення – фірмовий, гідравлічний Telеmatik або традиційний, тросовий.
Зазначимо, що Liebherr розробила інноваційний механізм висування стріли (із допомогою одного потужного гідроциліндра) Telеmatik ще в 90-ті рр. і надалі з успіхом почала встановлювати його на різні моделі, зокрема Liebherr LTC 1045-3.1 у 2010 році — наступника LTC 1050-3.1, випускається з 2015-го.
Механізм Telematik забезпечує велику вантажопідйомність крана, оскільки дає змогу висувати секції стріли в різній послідовності незалежно одна від одної.
Нещодавнє освоєння виробництва моделі з тросовим приводом було викликано тим, що для деяких замовників дуже важливим параметром є швидкість висування і складання стріли. Річ у тім, що компактний кран LTC 1050-3. 1 досить часто використовують у приміщеннях, для чого доводиться зупиняти звичну роботу по всій будівлі, тому тут цінується кожна хвилина.
Якщо Lienherr LTC 1050-3.1 з гідравлічним механізмом має п’ятисекційну стрілу загальною довжиною 36 м, то його тросовий “побратим” — чотирисекційну, меншої довжини – 31 м. У будь-якому разі сьогодні клієнти можуть вибирати, залежно від області застосування, між потужною довгою стрілою Telematik і звичним високошвидкісним тросовим механізмом.