Новинку позиционируют, как главного соперника Porsche Cayenne
П’яте покоління флагманського позашляховика Range Rover представили восени минулого року. Тепер прийшла черга пройти масштабну модернізацію його побратима з приставкою Sport в назві. Дебютувати новинка повинна наприкінці 2022 року, а поки що інсайдери поділилися інформацією про третю генерацію моделі.
Як повідомляє видання Autocar, в основу автомобіля ляже платформа MLA-Flex, на якій базується і флагман марки. Завдяки новій архітектурі жорсткість на крученні зросте на 50%, а рівень шуму знизиться на 24% порівняно з актуальною версією. Також моделі дістанеться повноприводна трансмісія і п’ятиважільна задня підвіска. Новий Range Rover Sport збереже звичну концепцію виконання і залишиться впізнаваним. Коригування в екстер’єрі будуть незначними.
Офіційної інформації про технічні характеристики новинки поки що немає. Експерти британського видання стверджують, що позашляховик отримав широку моторну гамму, яка охоплюватиме шестициліндрові двигуни сімейства Ingenium потужністю від 200 до 400 к.с., доповнені 48-вольтовими стартер-генераторами. На вершині лінійки виявиться Range Rover Sport SVR.
Цю версію моделі в рух приводитиме 4,4-літровий бітурбований двигун V8 від BMW, який видає 625 к.с. потужності і 750 Нм крутильного моменту. Такої віддачі мотора достатньо, щоб набирати першу «сотню» менше ніж за 4 секунди. Новий Range Rover Sport стане конкурентом на ринку Porsche Cayenne, а “заряджений” варіант буде змагатися з Mercedes-AMG GLE 63, Audi RS Q8, Maserati Levante Trofeo і Aston Martin DBX.