Рамный внедорожник SsangYong Rexton серьезно обновили через три года после выхода на рынок прежнего поколения модели
Південнокорейська марка SsangYong вивела на рідний ринок нове покоління рамного позашляховика Rexton. Від попередника п’ятий SsangYong Rexton відрізняється восьмикутною передньою решіткою, дизайном бамперів і оптики. На кормі — хромовані декоративні вставками і нові ліхтарі.
Зі зміною поколінь позашляховик додав у висоту 25 мм, інші параметри залишилися колишніми. Габарити моделі — 4850 х 1920 х1825 мм. Колісна база — 2865 мм. Дорожній просвіт — 224 мм
.
У салоні з нового — 12,3-дюймова цифрова приладова панель, інше кермове колесо, нефіксований джойстик перемикання передач і поліпшена мультимедійна система з 9,0-дюймовим дисплеєм, підтримкою Apple CarPlay, Android Auto і навігацією. Інтер’єр оздоблено дорожчими матеріалами.
У базовому варіанті — аналогові прилади і 8,0-дюймова мультимедійна система.
У Південній Кореї SsangYong Rexton доступний тільки з п’ятимісним салоном. За межами країни також пропонують трирядну версію на сім посадкових місць. Об’єм багажного відділення п’ятимісної модифікації — 784 л і 1977 л зі складеними спинками крісел другого ряду.
Під капотом — модернізований турбодизель e-XDi 2,2 (202 к.с., 440 Нм), пов’язаний з новою восьмиступінчастою автоматичною коробкою, якою замінили колишній 7G-tronic. На окремих ринках новий Rexton запропонують із бензиновим 4-циліндровим турбованим 2,0 GDI (225 к.с., 350 Нм) і шестиступінчастою механічною коробкою передач або 6АКПП Aisin. Базовий задній привід за доплату замінять повним із жорстким підключенням передньої осі і понижувальною передачею.
У списку систем активної безпеки і допомоги водієві значаться адаптивний круїз-контроль, автоматичне екстрене гальмування, моніторинг сліпих зон і утримання в смузі руху.
У Європі продаж SsangYong Rexton п’ятого покоління стартує навесні 2021 року.