Во внешности, интерьере и оснащении модели изменилось буквально все
Через вісім років французький виробник представив нове покоління Peugeot 308. Ці роки не минули дарма — традиційно симпатичний хетчбек помітно покращав, при цьому продовживши ідеї попередника.
Перше, що впадає в око – більша передня решітка, на якій тепер красується нова емблема із зображенням реалістичного лева (шильдики продубльовані на передніх крилах). Уже “в базі” новий Пежо 308 укомплектований повністю світлодіодною оптикою. Комплектації GT і GT Premium отримали фари Peugeot Matrix LED.
В основу хетчбека лягла платформа EMP2 нового, третього покоління. Габарити новинки такі: довжина — 4360 мм, висота — 1440 мм, розмір колісної бази — 2675 мм. Загалом перед нами автомобіль знайомого формату, який тепер здається набагато спортивнішим і агресивнішим.
Як і всі останні моделі Peugeot, третє покоління 308 може похвалитися фірмовою конфігурацією салону Peugeot i-Cockpit з компактним кермовим колесом, встановленою на рівні очей цифровою панеллю приладів і сенсорним дисплеєм мультимедійної системи діагоналлю 10 дюймів.
На ринку новий Peugeot 308 запропонують із 1,2 літровим бензиновим двигуном із турбонаддувом у двох варіантах форсування (110 і 130 к.с.) і 1,5-літровим дизельним мотором потужністю 130 к.с. Поєднуються мотори з механічною і автоматичною КПП. Також у хетчбека будуть дві модифікації на підзарядці.
Базовий плагін-гібрид Peugeot 308 Hybrid 180 e-EAT8 отримав 180-сильну силову установку, що складається з ДВЗ потужністю 150 к. с. і електродвигуна на 110 к.с. У топової версії віддача силової установки збільшена до 225 к.с., при цьому електродвигун видає ті самі 110 к.с., а ДВЗ – 180 к.с. Батарея в обох випадках ємністю 12,4 кВтг, запас ходу — 60 км за циклом WLTP.
На ринках Європи новий Peugeot 308 з’явиться в другій половині 2021 року. Ціни поки що не оголошені.