Седьмое поколение Mercedes S-Class еще официально не презентовали, а в сети уже можно увидеть снимки, на которых видно не только изменения во внешнем виде, но и в интерьере.
У Mercedes-Benz планували представити нове покоління S-Class цього року, але пізніше. Однак у плани компанії втрутилися фотошпигуни, які змогли зробити знімки нового флагмана майже без камуфляжу. І на фотографіях можна помітити серйозні зміни в дизайні седана.
Чи не найсерйозніші оновлення стосувалися оптики. Змінився її малюнок: передні фари стали вужчими. А ззаду від вертикальних ліхтарів відмовилися на користь горизонтальних, які “заїжджають” на кришку багажника. Також складнішою стала і форма радіаторної решітки.
Тепер це радше семикутник з округленими краями. Ззаду замість двох хромованих вставок лишилася одна. І, враховуючи зовнішній вигляд переднього бампера, шпигунам вдалося зняти AMG-модель німецького флагмана. Серйозні зміни відбулися і в салоні.
Так, мультимедійний комплекс MBUX, який поєднував у собі і керування інформаційно-розважальною системою, і приладову панель, розділили. Тепер за приладову панель відповідає окремий широкоформатний екран. А за мультимедіа – дуже великий планшет, що нагадує про Tesla.
Ці зміни посприяли іншим. Повітроводи (квадратні, а не круглі) тепер розташовуються у верхній частині передньої панелі, звичайних годинників і механічних кнопок у царстві дисплеїв і планшетів ви не зустрінете. Зате знімні планшети для задніх пасажирів можуть стати частиною базової версії.
При цьому новий S-Class існуватиме у двох версіях. Стандартна версія, як і раніше, базуватиметься на платформі MRA. А сучасніша – з приводом на всі колеса – стане першою моделлю на новій платформі Modular Electric Architecture (MEA). Причому MEA робили одразу з прицілом на створення електрокарів.
Відрізнятимуться різні версії Mercedes S-Class і трансмісіями. Стандартна версія запропонує гібридні силові установки, які роблять ставку на трилітрові бензинові або 2,9-літрові дизельні “шістки”. У випадку з версією AMG основою гібрида буде чотирилітровий V8. Усі три двигуни працюватимуть у тандемі з електромотором і автоматичною коробкою передач.
Водночас версія EQC буде повністю електричною, оснащеною двома моторами. Один буде з’єднаний з передньою віссю, другий – із задньою. Таке поєднання не тільки дасть змогу автомобілю мати постійний повний привід, а й видаватиме близько 400 кінських сил і 700 ньютон-метрів. А у версії AMG EQC потужність зросте до понад 600 “коней”.
При цьому варто відзначити, що Mercedes не затягував, а після зливу фотографій провів офіційну презентацію. На ній, утім, новий S-Class показали в серйознішому камуфляжі.