Нова Skoda Fabia може проїхати понад 900 км на повному баку
Четверте за рахунком покоління Skoda Fabia чеська марка показала в травні. Зараз автомобіль практично готовий до появи в європейських автосалонах. Напередодні цієї події Шкода вирішила розповісти більш детально про можливості і мотори моделі.
Нова Шкода Фабія буде доступна в п’ятьма моторами від VW Group останнього покоління EVO, відповідними нормам викидів Euro 6d. Більшість двигунів і коробок передач для хетчбека Skoda вироблятимуть у Чехії.
Але головною особливістю новинки став запас ходу. За даними виробника, з чотирма з п’яти доступних двигунів і опціональним баком на 50 літрів Skoda Fabia 2022 зможе проїжджати більше 900 км без дозаправки. Винятком, ймовірно, став 1,5-літровий TSI.
Для четвертого покоління моделі Шкода передбачено виключно бензинові мотори. Дизельних, гібридних або плагін-гібридних версій у нового хетчбека не буде. При цьому середня витрата палива становитиме від 4,9 до 5,6 л на 100 км. Таких показників вдалося досягти за рахунок оптимізації колінчастого вала і модифікованої системи циркуляції води навколо головки циліндрів для кращого охолодження.
Базовим призначений 1,0-літровий MPI потужністю 64 к.с. або 79 к. с. для розгону від 0 до 100 км/год. Такій Фабії знадобиться майже 16 секунд, а максимальна швидкість становитиме 172 км/год. Одразу за ними йде 1,0-літровий турбований трициліндровий мотор, що видає 94 к. с. або 109 к. с. Агрегат працює в парі з шестиступеневою механічною або опціональною семиступеневою роботизованою коробкою передач. 1,0 TSI можна назвати найбільш екологічним варіантом із середньою витратою пального 4,9 л на 100 км.
Найпотужнішим з п’яти запропонованих Skoda двигунів є 1,5-літровий TSI з технологією активного керування циліндрами. Його потужність — 148 к.с. Агрегат пов’язаний з семиступеевою роботизованою коробкою передач. Для розгону від 0 до 100 км/год нова Фабія з таким двигуном витратить 8 секунд. Максимальна швидкість — 225 км/год.
Крім того, в новому поколінні хетчбек буде доступний з двома додатковими варіантами підвіски. “Позашляховий” пакет Rough-Road перетворить хетчбек на міський кросовер з захищеним днищем, модифікованою підвіскою і спеціальними пружинами, що забезпечують більшу міцність, і збільшеним на 15 мм порівняно зі стандартною версією дорожнім просвітом.
За бажання на автомобіль можна встановити спортивну підвіску з більш жорсткими пружинами, занижену на ті ж 15 мм. Цілком ймовірно, такий пакет має сенс в парі з топовим двигуном 1,5 TSI.