Нова Porsche Panamera 4 E-Hybrid дебютує в Парижі
Новинка стане четвертим представником сімейства Porsche Panamera нового покоління. Panamera 4 E-Hybrid постане перед відвідувачами Паризького автошоу наприкінці вересня. Підзарядний (plug-in) гібрид здатний подолати виключно на електротязі 50 км і при цьому розвивати швидкість до 140 км/год. Крім того, на спринт 0-100 км/год спорткару знадобиться лише 4,6 секунди.
Автомобіль упевнено тримається на трасі завдяки повному приводу, а пневмопідвіска забезпечує оптимальний баланс між комфортом і динамікою в будь-яких умовах.
https://youtube.com/watch?v=8efBIK_9Duo%3Fautoplay%3D1
Спадкоємець рекордсмена
Panamera 4 E-Hybrid успадкувала дуже багато від гібридного суперкара Porsche 918 Spyder. Нагадаємо, що 887-сильний спайдер є найшвидшим серійним автомобілем «Північної петлі» Нюрбургрінгу. Йому належить рекорд проходження кола – 6:57 хвилини.
Як і на моделі 918 Spyder, вся міць 100-кіловатного електромотора і 400 Нм крутильного моменту доступні безпосередньо після дотику водія до педалі акселератора. Попереднику для цього потрібно щонайменше 80% її ходу. Причому, задіяти потенціал електромотора можна в будь-який час. Таким чином, тандем електромотора і 2,9-літрового бензинового V6 з двома турбінами (330 к.с., 450 Нм) гарантує максимальне задоволення від активного драйву.
Подібно до інших моделей Panamera другого покоління, гібридна новинка оснащена швидкодіючою 8-ступінчастою роботизованою коробкою передач PDK, через яку крутильний момент від двигуна йде до всіх рухових коліс. Ця трансмісія замінила колишній 8-ступінчастий класичний «автомат». Автомобіль отримав абсолютно нову електромеханічну муфту, замість колишньої електрогідравлічної, що дало змогу скоротити час її спрацювання.
Швидка підзарядка
Електромотор отримує енергію від літій-іонної батареї з водяним охолодженням, що розташована під підлогою багажного відділення. Причому, енергоємність нової батареї побільшала з колишніх 9,4 до 14,1 А-год без зміни маси АКБ. Для повного зарядження від побутової електромережі (220 В, 10 А) потрібно менше 6 годин. А якщо водій задіює опціонний вбудований «чарджер» на 7,2 кВт і мережу з вищим зарядним струмом (220 В, 32 A) процес «годування» потребуватиме менше 4 годин.
Процес підзарядки можна запустити дистанційно використовуючи таймер системи Porsche Communication Management (PCM) або за допомогою смартфона і фірмового додатка Porsche Car Connect. Більше того, Panamera 4 E-Hybrid в стандартній комплектації оснащена системою кондиціонування для охолодження або підігріву повітря в салоні в процесі підзарядки.
Гібридні особливості
Однією з яскравих особливостей моделі є новий дизайн салону Porsche Advanced Cockpit із сенсорними панелями і можливістю індивідуального налаштування екрана. Два 7-дюймові екрани по обидві сторони від аналогового тахометра формують незвичайний вигляд приладової шкали. Причому у Panamera 4 E-Hybrid вона трохи відрізняється за рахунок гібридної складової.
Подібно до гібридного суперкара Porsche 918 Spyder на шкалу приладів виводиться інформація про зарядження акумуляторів, розподіл потоків енергії та рекуперацію. 12,3-дюймовий сенсорний дисплей, що прикрашає центральну панель, забезпечує водія всією допоміжною інформацією, а також дає змогу керувати мультимедійними функціями.
Panamera 4 E-Hybrid: два плюс чотири
Пакет Sport Chrono є стандартним оснащенням Panamera 4 E-Hybrid. Розташований на кермі тумблер перемикання режимів роботи вузлів і агрегатів дає змогу обирати між двома спортивними режимами Sport і Sport Plus, як в інших моделях Panamera, оснащених пакетом Sport Chrono. Крім них у гібрида є ще чотири режими: E-Power, Hybrid Auto, E-Hold і E-Charge.
Старт із місця Panamera 4 E-Hybrid виконує в електричному режимі E-Power. Режим Hybrid Auto є абсолютно новою розробкою. Він дає змогу змінювати і комбінувати роботу електричного і бензинового двигунів автоматично для оптимальної ефективності.
Режим E-Hold дає змогу водієві зберегти накопичений запас електроенергії в батареї до моменту перемикання в повністю електричний режим руху, наприклад, в центрі міста.
У режимі E-Charge, батарея заряджається за допомогою ДВЗ. Для цього бензиновий V6 генерує більшу потужність, ніж необхідно в цих дорожніх умовах.
Спортивні режими Sport і Sport Plus дають змогу реалізувати весь потенціал машини. Бі-турбований V6 у цих режимах працює постійно. У Sport’е заряд батареї використовується мінімально, щоб за необхідності активного драйву забезпечити максимальну віддачу для електромотора. В Sport Plus’е все віддано на відкуп швидкості та динаміці. Він дає можливість Panamera 4 E-Hybrid розвивати максимальну швидкість у 278 км/год. Цей режим також дозволяє заряджати батарею максимально швидко з допомогою ДВЗ.
У продажу на європейському ринку автомобіль з’явиться в квітні майбутнього року.