X

Нова модель Renault обходиться без бензину, дизеля і розетки

Запас хода на полном баке составляет 500 км

Ще влітку цього року компанія Renault оголосила про підготовку лінійки комерційних автомобілів на водневих паливних елементах. У компанії вже створили перший прототип фургона Renault Master з нульовим рівнем викидів.

Новинка отримала приставку Van H2-TECH в назві, а разом з нею і воднево-електричну силову установку. Вона складається з паливного елемента на 30 кВт, батареї ємністю 33 кВт, електродвигуна і чотирьох баків, в яких поміщається до 6 кг водню. Резервуари вбудовані в дах автомобіля і накриті прозорим ковпаком. Запас ходу фургона становить 500 км. Заправити систему можна за п’ять хвилин.

У представленій версії фургона Рено Мастер обсяг багажного простору становить 12 куб.м. Пізніше з’явиться варіант зі збільшеним вантажним відсіком (19 куб. м) – H2-TECH Master Chassis Cab. Його дальність ходу становить 250 км. Третьою моделлю в цій лінійці стане мікроавтобус на 15 пасажирів Master Citybus із запасом ходу до 300 км. Поряд із цими новинками Renault відкриває мережу заправних станцій HYVIA.

Читайте також:
Hyundai переходить на водень — компанія оголосила про будівництво двох нових заводів