BMW i3 претендує на перемогу у номінації «Електромобілі та гібриди».
Згідно з канонами складання класичних BMW нова модель i3 – задньопривідна. Щодо іншого – це дуже інноваційний і сучасний автомобіль. Причому настільки, що згодом елементи його кузова можна повністю переробити. Основою конструкції BMW i3 є алюмінієва рама, до якої кріпляться карбоновий монокок і армовані вуглеволокном зовнішні пластикові панелі. Також, ще на етапі виробництва в них інтегровано фарбу. А алюмінієві та карбонові елементи взагалі не фарбують. Тому порівняно зі звичайними моделями, під час складання BMW i3 використовується на 70% менше води й удвічі менше електроенергії. А для покупця важливо, що такий кузов не схильний до корозії, а його колір не вигоряє.
В інтер’єрі використовуються тільки поновлювані матеріали – гранульований пластик із перероблених пляшок, пресоване дерево роду бамбукових і навіть волокна конопель. Під час вичинки шкіри застосовуються природні компоненти, наприклад оливкова олія. Можна замовити оздоблення з темного дуба та евкаліпта.
Синхронний електромотор розвиває потужність 170 к.с. і крутильний момент 250 Нм. З такими характеристиками першу сотню BMW i3 набирає лише за 7,3 секунди, а максимальна швидкість авто обмежена електронікою на 160 км/год. Не так швидко розганяється BMW i3 другого покоління з Range Extender’ом – 2-цилінровим бензиновим двигуном об’ємом 650 «кубиків». Зате він збільшує пробіг електромобіля на одній зарядці ще на 150 кілометрів за рахунок того, що заряд батарей зберігається на рівні 20-30%. Щоправда, витрачає при цьому 0,6 л палива на 100 км.
Нова батарея на 94 Ач адаптована для зарядження змінним струмом потужністю до 11 кВт, що відповідає стандартам, які набули найбільшого поширення на громадських зарядних станціях. Нова система зарядження на 50% потужніша і заповнення батареї потрібує щонайменше трьох годин. В домашніх умовах від звичайної розетки цей процес займає менше ніж 10 годин.
Проголосувати за цей автомобіль Ви можете тут.