Номінант акції «Автомобіль року в Україні 2017»: BMW i3
Перший серійний електромобіль баварської компанії BMW i3 у другому поколінні забезпечує пробіг понад 300 км.
Згідно з канонами складання класичних BMW нова модель i3 – задньопривідна. Щодо іншого – це дуже інноваційний і сучасний автомобіль. Причому настільки, що згодом елементи його кузова можна повністю переробити. Основою конструкції BMW i3 є алюмінієва рама, до якої кріпляться карбоновий монокок і армовані вуглеволокном зовнішні пластикові панелі. Також, ще на етапі виробництва в них інтегровано фарбу. А алюмінієві та карбонові елементи взагалі не фарбують. Тому порівняно зі звичайними моделями, під час складання BMW i3 використовується на 70% менше води й удвічі менше електроенергії. А для покупця важливо, що такий кузов не схильний до корозії, а його колір не вигоряє.
В інтер’єрі використовуються тільки поновлювані матеріали – гранульований пластик із перероблених пляшок, пресоване дерево роду бамбукових і навіть волокна конопель. Під час вичинки шкіри застосовуються природні компоненти, наприклад оливкова олія. Можна замовити оздоблення з темного дуба та евкаліпта.
Порівняно зі звичайним авто в i3 набагато менше вузлів і агрегатів, які потребують обслуговування та ремонту, і навіть гальмівні колодки зношуються менше, оскільки система рекуперації енергії гальмування дуже ефективно уповільнює автомобіль. BMW i3 другого покоління оснащений блоком літій-іонних акумуляторів збільшеної до 94 Ач ємності та новою системою керування електроживленням. Отже, запас ходу електромобіля збільшився більше ніж на 50% і, відповідно до стандартного циклу NEDC, становить понад 300 км. І навіть за умови використання клімат-контролю, у повсякденній експлуатації оновлений BMW i3 має проїхати на одній зарядці 245 км.
Синхронний електромотор розвиває потужність 170 к.с. і крутильний момент 250 Нм. З такими характеристиками першу сотню BMW i3 набирає лише за 7,3 секунди, а максимальна швидкість авто обмежена електронікою на 160 км/год. Не так швидко розганяється BMW i3 другого покоління з Range Extender’ом – 2-цилінровим бензиновим двигуном об’ємом 650 «кубиків». Зате він збільшує пробіг електромобіля на одній зарядці ще на 150 кілометрів за рахунок того, що заряд батарей зберігається на рівні 20-30%. Щоправда, витрачає при цьому 0,6 л палива на 100 км.
Нова батарея на 94 Ач адаптована для зарядження змінним струмом потужністю до 11 кВт, що відповідає стандартам, які набули найбільшого поширення на громадських зарядних станціях. Нова система зарядження на 50% потужніша і заповнення батареї потрібує щонайменше трьох годин. В домашніх умовах від звичайної розетки цей процес займає менше ніж 10 годин.
Проголосувати за цей автомобіль Ви можете тут.