Кашкай третьего поколения стал крупнее и лишился дизельных моторов
Nissan представив Qashqai третього покоління. Новинка зберегла впізнаваний дизайн, який трохи підправили, надавши автомобілю кутастості. Радіаторна решітка стала більшою, втім, як і сам кросовер. Він підріс з усіх боків, додавши 35 мм в довжину (4425 мм), 32 мм в ширину (до 1838 мм) і 10 мм у висоту (1635 мм). Колісна база стала на 20 мм більшою (2666 мм). В основу нового Qashqai лягла модульна платформа CMF-C.
І якщо зовнішність залишилася більш-менш знайомою, то інтер’єр кардинально перекроїли. Він став просторішим і затишнішим. Не обійшлося і без змін в оснащенні. Тепер у розпорядженні водія і пасажирів одразу кілька дисплеїв. А саме, 9,0-дюймовий сенсорний планшет мультимедіа і 12,3-дюймова цифрова приладова панель. За доплату запропоновано ще й третій, вже проекційний дисплей.
Завдяки збільшенню розмірів стало більше місця в салоні. Наприклад, лінія даху піднялася на 15 мм, а пасажири заднього ряду тепер зможуть зручно розміститися, не впираючись колінами в сидіння переднього ряду. Багажник додав в об’ємі 50 літрів. А для зручного завантаження і вивантаження багажу рівень підлоги пустили на 20 мм.
Основне нововведення — моторна гамма, в якій тепер немає дизельних двигунів. 1.3-літровий мотор доступний у двох варіантах потужності — 140 і 158 к.с. У першому випадку в пару мотору запропонована шестиступенева механічна коробка передач і передній привід, у другому — варіатор і повний привід. Ще один двигун —1,5-літровий, що працює в парі з електродвигуном, що видає 189 к.с. і 330 Нм. За обертання коліс в цій парі відповідає саме електромотор. Крім того, ці автомобілі отримали керування однією педаллю.
Для допомоги водієві новий Ніссан Кашкай оснастили фірмовим комплексом систем безпеки ProPilot. Старт продажу, як і цінник новинки, в Nissan не озвучили.