В новую стратегию входят увольнение сотрудников и сокращение заработных плат плюс электрификация моделей
У грудні 2020 року SsangYong був змушений оголосити себе банкрутом. Концерн Mahindra, що має 75 відсотків акцій автовиробника, і сам зараз переживає не найкращі часи, змушений був припинити фінансові вливання в корейську марку. Надії на пошук інвестора для SsangYong також не мали успіху. Це і стало причиною ухвалення плану екстреного самопорятунку.
Він має допомогти компанії протриматися на плаву, а в ідеалі – вийти на прибуток. Нова стратегія передбачає звільнення частини співробітників і скорочення заробітної плати для решти плюс скасування соціальних пільг. Також план передбачає скорочення на 20% зарплат керівному складу. Водночас нових співробітників наймати не планують.
Крім усього перерахованого вище, виробник представив стратегію розвитку, що передбачає перехід на електромобілі. І одразу ж анонсував батарейного первістка. Ним стала електрична версія компактного кросовера SsangYong Korando e-Motion. На сьогодні існує тільки одне зображення електромобіля. Водночас технічних даних у компанії не озвучують.
Судячи із зображення, новий електрокросовер відрізнятиметься від Korando переднім бампером і яскравими акцентами на кузові. Продавати свій перший “зелений” автомобіль виробник планує на рідному ринку і пропонувати його європейським покупцям. Старт виробництва Korando e-Motion заплановано на серпень 2021 року.
Також у SsangYong показали, яким буде їхній наступний електромобіль, що існує поки що на стадії скетчів. Середньорозмірний брутальний кросовер отримав назву J100. Якщо плани виробника залишаться незмінними, модель дебютує вже наступного року.