На заводі SAAB складатимуть бюджетні електромобілі з сонячними панелями
Нещодавно ми розповідали вам про компанію NEVS, в яку на китайські інвестиції якоюсь мірою трансформувався SAAB з усіма можливими технологіями і правами, крім безпосередньо імені шведського бренду, який продовжив діяльність в авіаційній сфері.
Перший електромобіль компанії — NEVS 9-3 EV — уже вирушив на конвеєр на новому заводі в китайському Тяньцзіні. Але колишній виробничий майданчик у Трольгеттані поки що пустував. Тепер же на ньому розпочнеться виробництво німецького електромобіля Sono Sion.
Це невеликий (довжина/ширина/висота — 4 290 мм/1 830 мм/1 670 мм з колісною базою в 2 770 мм), але місткий і практичний електричний мінівен. Про дизайн багато сказати не можна, але це все ж краще, ніж сказати погано.
Електромобіль Sono Sion має простий вигляд (майже непоказний), але акуратний і цілком сучасний. Напевно, частково відсутність яскравої зовнішності компенсує ціна — 25,5 тис. євро. Дуже спокуслива пропозиція на тлі маленьких і більш дорогих електричних хетчбеків. До того ж, новинка має цікаві фішки.
Одна з них — кузов, який повністю покритий сонячними панелями. Мабуть, з цієї причини новий електромобіль може бути тільки чорним. В іншому разі площа фарбування в будь-який інший колір була б настільки малою, що від цієї ідеї вирішили відмовитися.
Інша фішка — мох на передній панелі, який виконує функцію салонного фільтра. Рослина укладена в прозору “колбу”, а завдяки підсвічуванню має особливо ефектний вигляд.
Що з характеристиками? Приводить у рух передні колеса електромотор видає серйозні 163 к.с. і 270 Нм крутильного моменту. Батарея на 35 квтг, згідно WLTP, забезпечує 255 км пробігу, а з урахуванням накопиченої сонячними панелями енергії — 289 км.
Логічно припустити, що молодому виробнику важко продавати автомобілі без розвиненої дилерської мережі. Саме тому електромобіль можна буде забрати прямо з заводу або замовити доставку додому. Цікаво також, що в Sono говорять про просту конструкцію мінівена — за необхідності дрібний ремонт можна буде зробити своїми руками. У разі серйозніших поломок допоможуть будь-які місцеві механіки, які завдяки зрозумілим інструкціям легко розберуться в ремонті.
Sono і NEVS уклали договір на складання 260 тис. Sion упродовж восьми років на шведському заводі, конвеєр запустять у 2020 році. Компанія вже має понад 10 тис. попередніх замовлень на електрокар. Побажаємо щастя стартапу!