X

На вантажівках Renault Trucks з’явився турбокомпаунд

Для оновлених вантажних автомобілів Renault Trucks сімейства T, T High, С і К виробник підготував нове покоління двигунів. Мотори DE 11 І DE 13 не тільки відповідають останнім екологічним нормам Євро 6 Step E, але ще і споживають палива до 10% менше, ніж попередники.

Отже, що ж змінилося в силових агрегатах? Завдяки запатентованій технології Wave Piston вдалося оптимізувати процес займання і наповнення киснем камери згоряння. З’явилися форсунки підвищеної точності. Для зниження втрат на тертя були модернізовані шатуни, поршні і колінчастий вал. З’явилися високопродуктивний турбонагнітач на шарикопідшипниках зі швидшим відгуком і регульований масляний насос в поєднанні з більш в’язким мастилом. Мотори також відрізняються оптимізованою системою доочищення випускних газів і новим блоком керування.

Ще одне важливе нововведення – турбокомпаунд. Двигун DE 13 став доступний з технологією Turbo Compound. Це означає, що за стандартним турбонагнітачем встановлюється ще одна турбіна, яка обертається випускними газами і передає додатковий крутильний момент на колінвал. У результаті високий крутильний момент досягається при більш низьких обертах, що дає змогу підтримувати постійну швидкість за допомогою круїз-контролю, не переходячи на нижчу передачу, зокрема  і на підйомах.

З двигунами пропонується коробка передач Optidriver наступного покоління – з новим програмним забезпеченням і новим приводом зчеплення для більш плавного і швидкого перемикання.

Свою лепту в підвищення паливної економічності внесло таке рішення, як Smart Torque Control, яке дає змогу максимально збільшити час перебування в зоні з максимальною ефективністю двигуна без зниження маневровості. Плюс до цього була вдосконалена система інтелектуального круїз-контролю Optivision, яка підлаштовується під топографію місцевості.

Читайте також:
В Україні презентовано вантажівки Renault Trucks Evolution (відео)

І це ще далеко не все. Renault Trucks пропонує програмне забезпечення Optiflleet для більш ефективного управління автопарком. Воно аналізує витрату палива кожного автомобіля, а також стиль управління конкретного водія, що дозволяє виробити індивідуальні рекомендації щодо зниження витрати палива. Також компанія організовує спеціальні курси навчання економічного водіння.

Читайте також:
Volvo FH I-Save – тестируем турбокомпаунд (видео)