Світова прем'єра: спортивна елегантність нових Audi A5 і S5 Coupé
Колись інженери автозаводу в Інгольштадті збудували витвір мистецтва – ним став перший А5. Тепер, дев’ять років потому, в родині А5 народилось нове покоління: Audi A5 і S5 Coupé. У них продумана до дрібниць стрімка, аеродинамічна зовнішність і передові технології у кожному сантиметрі. Нове покоління отримало нову підвіску, потужні і ефективні двигуни, інноваційні багатофункціональні мультимедійні системи та системи-асистенти керування.
Зробити дизайн ще красивішим вкрай непросто, якщо справа стосується витвору мистецтва. Втім, роки роботи над новим Audi A5 Coupé допомогли досягти свіжих, сучасних форм. Однак і вже відомі світу спортивні та елегантні риси моделі також передались новому поколінню. Це, зокрема, помітно у хвилеподібних контурах в верхній частині бічних поверхонь.
Гармонійні пропорції з видовженим капотом, розширеною колісною базою і зменшеними колісними звісами підкреслюють спортивний характер нового A5 Coupé. Решітка радіатора виразніша та ширша, ніж у попередньої модифікації. Задні світлодіодні ліхтарі і опціональні світлодіодні фари (або фари Matrix LED) з рухливими покажчиками повороту роблять високі технології помітними навіть у суцільній темряві.
Audi A5 і S5 Coupé випускатимуть в Німеччині з лінійкою силових турбоагрегатів: двома бензиновими TFSI і трьома дизельними TDI. Значно збільшено їхню потужність, що нині складає від 140 кВт (190 к.с.) до 210 кВт (286 к.с.). Порівняно з попередньою моделлю продуктивність двигунів більша на 17%, а споживання пального скоротилось на 22%. Всі двигуни мають високу ефективність, спортивну потужність і плавний, але впевнений набір обертів.
Нові Audi матимуть окрему трансмісію для кожного з лінійки силових агрегатів. Механічна шестиступінчаста коробка передач і автоматична семиступінчаста коробка S tronic в комплекті з чотирициліндровими двигунами мають передній або повний привід. Автоматичний Tiptronic на вісім передач створено для найпотужнішого дизельного мотору 210 кВт (286 к.с.) і моделі S5, він оснащений постійним повним приводом quattro вже в стандартній комплектації. Audi також пропонує опціональний спортивний диференціал заднього мосту для ще більш динамічної і швидкої їзди.
Повністю нова ходова частина – одна з найбільших переваг нових Audi. Вона забезпечує оптимальний комфорт разом з високим ступенем маневреності. Тож водій з однаковим комфортом керуватиме A5 і S5 Coupé і на вузьких гірських серпантинах, і у далеких поїздках швидкісними автобанами. За бажанням можна замовити підвіску з регульованими амортизаторами, що є частиною Audi Drive Select – системи, яка підлаштовує автомобіль під дорожні умови і стиль водіння за багатьма параметрами.
Електромеханічний підсилювач рульового управління, теж новинка від Audi, повсякчас адаптується до поточної швидкості, забезпечуючи чутливість і високу точність керування. Опціонально можна замовити систему динамічного рулювання, яка змінює передаточне число залежно від кута і швидкості повороту керма.
Новий кузов став більш аеродинамічним і найлегшим серед конкурентів. Інженери знизили масу на 60 кг поєднанням більш легких матеріалів і конструкції. Завдяки збільшенню розмірів і колісної бази інтер’єр став більш просторим. Горизонтальна панель приладів і суцільна смуга воздуховодів теж посилюють відчуття доступного простору. Акустичний комфорт моделі може сміливо посперечатись з автомобілями на клас вище.
Родзинка новинки – віртуальний кокпіт Audi на замовлення – вперше в сімействі A5. На 12,3-дюймовому ЖК-екрані водій може персоналізувати налаштування приладів. Режими зображення перемикаються кнопкою на кермі. Багатофункціональну кнопку керування мультимедійною системою можна натискати, обертати (функція jog-dial) і використовувати в якості тачпада для введення літер.
Численні інтелектуальні системи для полегшення керування і підвищення безпеки задають новий рівень стандартів для преміального компактного сегменту. Разом з тим Audi робить ще крок до безпілотного режиму керування. Порівняно з попередньою моделлю, майже всі системи або повністю нові, або постійно оновлюються.
Вдосконалена система утримання автомобіля в межах смуги і система активного захисту пішохода підвищують безпеку в межах міста для водія та інших учасників дорожнього руху. Система їзди в дорожніх заторах автоматично тримає дистанцію до автомобіля попереду, за потреби підгальмовуючи і приводячи автомобіль в рух після короткочасної зупинки. Низку цих та інших систем довершує камера, що розпізнає дорожні знаки.