Немецкий бренд неожиданно выводит на рынок новую модель - E-Class Estate All-Terrain. Внедорожный универсал стал ответом Mercedes своим конкурентам из Audi и Volvo
Німці скористалися перевіреним рецептом щодо створення позашляхового універсала. Для цього E-Class Estate доповнили пластиковим захистом кузова і збільшили дорожній просвіт. Ще один атрибут позашляхової версії універсала – система повного приводу.
Крім обвісу і фірмового привода 4Matic, позашляховий універсал Мерседес буде оснащений пневмопідвіскою Air Body Control з п’ятьма режимами роботи. Вона перекочувала на Estate All-Terrain з кросовера GLE.
Залежно від обраного профілю, кліренс може змінюватися в межах 120-160 мм. Щоправда, наразі це попередні дані. Не виключено, що під час дебюту Mercedes-Benz назве інші цифри. До того ж, є інформація про додаткові 20 мм під час їзди бездоріжжям зі швидкістю до 30 км на годину.
У цьому разі дорожній просвіт може становити 180 мм (160 мм + додаткові 20 мм). Втім, дочекаємося офіційної презентації, яка відбудеться вже в найближчі дні на Паризькому автосалоні.