Новый Mercedes EQC все еще является очень редкой машиной с большим количеством желающих приобщиться. Теперь их станет еще больше
Усі роблять електромобілі. І це правда. Ви насилу згадаєте більш-менш масового автовиробника, який не пробував би створити електрокар. Щось подібне ми спостерігали кілька років тому в сегменті кросоверів, але Mercedes EQC поєднав у собі все.
Преміальний німецький електромобіль вже продається. Окремі ентузіасти навіть почали завозити перші екземпляри в Україну. І раптом — електричний Мерседес подешевшав! Поки що тільки в Китаї (автомобілі місцевої збірки), але в подальшому це відбудеться і з глобальною моделлю.
Йдеться про нову модифікацію Mercedes-Benz EQC 350. Тепер це базова версія кросовера Мерседес на 100-відсотковій електричній тязі. Чим новинка відрізняється від EQC 400? Тут той самий повний привід і ті самі два мотори, але їхня потужність замість 408 к.с. дорівнює 286 к. с. Розгін до 100 км/год займає більше часу — 6,9 с (замість 5,1 с).
Цікаво, що батарейний блок зберіг ємність 79 кВтг. Старша модифікація згідно з доволі суворим американським сертифікаційним органом EPA (Агентство з охорони навколишнього середовища) здатна подолати до 354 км. Можна припустити, що Mercedes EQC 350 зуміє проїхати і більше завдяки не таким видатним динамічним характеристикам і зниженій потужності силової установки.
Але найцікавіше — ціна. У Китаї купити електромобіль EQC 400 можна приблизно від $80 тис. За EQC 350 попросять близько $71 тис. Надалі ця модифікація з’явиться на глобальному ринку. З часом ми дізнаємося європейську ціну і повну специфікацію найдешевшого електричного кросовера Мерседес.