Предположительно, немцы готовят электрическое купе в культовом дизайне
У 1969–1979 роках Mercedes-Benz випустив серію експериментальних прототипів C111. Це були двомісні купе зі скловолоконними кузовами, дверима типу «Крило чайки» та експериментальними двигунами. Усього виготовили 16 концептів.
З них 13 (перше та друге покоління) були укомплектовані двигуном Ванкеля, два — дизельним двигуном третього покоління. Один автомобіль четвертого покоління — C 111/IV — оснастили двигуном V8 із подвійним турбонаддувом, що дозволяв розвивати швидкість у 402 км/год. Чотири концепти продали, інші зберігаються у музеї компанії.
Нещодавно шеф-дизайнер Mercedes-Benz Горден Вагенер опублікувала в Instagram кілька зображень, написавши, що «C111 надихне нову еру». А вчора з’явився відео-тизер, який демонструє цифрові ґрати з помаранчевим світловим написом “one-eleven” між круглими фарами. Цей колір близький до відтінку, що використовувався на ранніх прототипах C 111. Круглі ліхтарі в овальній рамці нагадують C 111/II, другу і, можливо, найвідомішу серію, що дебютувала в 1970 році.
Кузов концепту пофарбований у синій. Також у відео видно вертикальні синьо-блакитні смуги, що світяться, ймовірно, в повітрозабірниках. А одне із опублікованих раніше зображення демонструє круглий задній ліхтар.
Нещодавно Mercedes-Benz опублікував у своїх соціальних мережах кілька зображень класичного C111/II. На деяких із них дуже схожі ракурси на фари та задні ліхтарі. Ймовірно, це був натяк на «переосмислення».
Передбачається, що «переосмислена ікона» являється провісником нового електромобіля й Mercedes-Benz готується його показати.