Mercedes-Benz презентував електричний автопоїзд із запасом ходу до 800 км
На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері дебютував магістральний тягач на електротязі Mercedes-Benz eActros Long Haul. Машина привертає увагу свіжим дизайном – LED-смугою між фарами і ефектним забарвленням, який зокрема заповнює місце відсутньої решітки радіатора.
Це поки ще прототип, проте вже цього року він буде випробуваний на дорогах загального користування, а в 2023-му пройде тестування в компаніях Amazon і Rheus. Серійний випуск заплановано на 2024 рік.
Mercedes-Benz eActros Long Haul приводиться в рух двома електромоторами на задньому мосту – постійною потужністю 400 кВт і піковою 600 кВт. Живлять їх три блоки літій-залізо-фосфатних акумуляторів (LFP) з високою щільністю енергії і збільшеним ресурсом. Їх сумарна ємність становить 600 кВт.год, що дозволяє 44-тонному автопоїзду проїхати без підзарядки до 500 км.
А наповнити батареї від 20 до 80% ємності всього за 30 хвилин допоможе мегаватна зарядка. Спеціальний проект HoLa під егідою VDA передбачає встановлення перших таких станцій на трасі A2 між Берліном і Північним Рейном – Вестфалією.
Mercedes-Benz eActros Long Haul дебютував на IAA Transportation 2022 разом з інноваційним напівпричепом eTrailer, розробленим компаніями Trailer Dynamics і Krone. Трейлер оснащений електричною віссю і блоком акумуляторів, які допомагають електротягачу. У результаті запас ходу навантаженого автопоїзда зростає до 800 км. До речі, eActros Long Haul скоро обіцяють представити і як шасі для встановлення різних кузовних надбудов.