X

Mercedes-Benz показав новий суперпозашляховий “Гелендваген”

Созданный для преодоления любого бездорожья новый Mercedes-Benz G63 4×4² выйдет ограниченными тиражом

Mercedes-Benz представив найбільш хардкорну чотириколісну версію культового позашляховика G-Wagen-Mercedes-Benz G63 4×4² 2023 року. Наступник G500 4×4² 2015 року, новий G63 4×4² створений на основі “стандартного” Mercedes-AMG G63 в кузові W463A.

Головна відмінність — передній і задній портальні мости (з незалежною підвіскою), в яких осі підняті над центром коліс і з’єднані з ними за допомогою зубчастих передач. Порівняно з базовою моделлю дорожній просвіт збільшений на 113 мм, з 238 до 351 мм. Глибина подоланого броду збільшилася з 700 до 900 мм. Кут в’їзду становить 40 градусів, на 27 градусів більше, ніж у стандартного G63. Це дає змогу підніматися схилами під кутом 45 градусів.

Новий Mercedes-Benz G63 4×4² стандартно укомплектований 22-дюймовими легкосплавними колісними дисками, “взутими” в масивні позашляхові шини. Опціонально доступні диски діаметром 18 дюймів, як у більш раннього G500 4×4².

Крім колісних дисків зовні хардкорний G-Wagen відрізняється унікальним карбоновим “спойлером” над вітровим склом зі світлодіодними вогнями дальнього світла. З карбону виготовлені розширювачі колісних арок, опціональний багажник на даху зі сходами і новий тримач запасного колеса з написом 4×4². На кузові матовий і глянцево-чорний декор у поєднанні зі сріблястим хромом. У кузовній палітрі 40 відтінків,  матовий Green Hell magno, запозичений у суперкара AMG GT R.

У салоні — сидіння з оббивкою зі шкіри наппа з ромбоподібною прострочкою. Кермове колесо, дверні карти і приладова панель оздоблені мікрофіброю Dinamica. Декор із матового карбону. За доплату підлогу в багажнику зашиють деревом.

Під капотом у суперпозашляховика стандартний 4,0-літровий бензиновий двигун V8 з подвійним турбонаддувом. Віддача агрегата — 585 к.с. і 850 Нм крутильного моменту. Коробка автоматична з дев’ятьма швидкостями. Привод — постійний повний. Витрата палива — 20,1 л/100 км, на 4 літри більше, ніж у звичайного G63. Більші і викиди СО2-456 г/км проти 363 г/км.

Для порівняння, показник СО2 нового G63 4×4² більше ніж у 20 разів перевищує викиди плагін-гібрида Mercedes-Benz A250e і майже вп’ятеро встановлений в ЄС середній показник для модельних лінійок виробників (95 г/км).

Читайте також:
Новітній Mercedes-Benz G-Class перетворили на десантний бронеавтомобіль

Терміни запуску в серію і тираж Mercedes-AMG G63 4×4² 2023 року не оголошені. Як заявили в компанії, суперпозашляховик буде доступний “упродовж обмеженого періоду часу”.