Японская компания показала несколько патентов и намекнула на будущий RX
Цього тижня Mazda порадувала шанувальників відразу декількома патентними заявками, які моментально почали обростати чутками. Обидва патенти стосуються конструкції задньої підвіски й кузова. На малюнках видно різні балки та рамні ферми з поясненнями до них.
Для середньостатистичної людини вони не несуть смислового навантаження, окрім двох окремих зображень. На них – задня частина спортивного купе, яке має так звану просторову конструкцію з безлічі рам. Матеріалом для них послугував екструдований алюмінієвий сплав. Невже спортивне купе Mazda повертається у вигляді спадкоємця RX-8?
На другому зображенні, яке стосується конструкції автомобіля, видно, що центральний тунель проходить у поздовжньому напрямку посередині транспортного засобу, де має бути карданний вал. Далі – розширюється спереду, на місці КПП.
Якщо зібрати всі патенти воєдино, можна отримати спортивний задньопривідний автомобіль із переднім розташуванням двигуна й алюмінієвою конструкцією, поворотними задніми колесами, посиленою рамою та налаштуванням підвіски, розрахованої на високі навантаження. На першому зображенні машина нагадує концепт Mazda RX-Vision 2015 року.
Також є інформація про електрифікацію загадкової новинки. Велика вага батареї та високий крутильний момент вимагають додаткової міцності шасі. Проте, конструкція вимагає ДВЗ. Ми вже неодноразово чули, що в серійному автомобілі роторний мотор виступатиме як невеликий генератор для зарядки акумулятора. Першим його мав отримати кросовер Mazda MX-30, але згодом плани змінилися.
Не виключено, що нові патенти – це лише спроба Mazda закріпити за собою ідею. Хоча, швидше за все, виробник готує потужну спортивну новинку.