Двигатель представят в течение трех лет
Першою електричною моделлю марки Mazda є кросовер MX-30, який представили в 2019 році. Автомобіль отримав запас ходу в 200 км. Але покупцям хотілося б бачити більшу цифру.
Виробник працює над створенням роторного двигуна, який виконуватиме функцію генератора. Цей агрегат допоможе збільшити запас ходу моделі до 400 км. Раніше інсайдери стверджували, що MX-30 отримає установку аналогічну тій, що використовувалася в прототипі Mazda 2 EV. Але зараз з’явилася інша інформація.
За даними видання BestCarWeb, новий роторний двигун Mazda зможе працювати на водневому паливі. Адже воно ідеально сумісне з унікальною конструкцією роторного мотора. Річ у тім, що такий двигун не має теплових плям, а отже водень в ньому горить рівномірно, віддаючи максимум своєї енергії. До того ж він присікає можливу детонацію палива, тож неконтрольованого загоряння статися не може.
Ось тільки використовувати водневий роторний двигун масово компанія навряд чи зможе, оскільки його вартість занадто висока. Найімовірніше, агрегат буде призначений для топових версій моделі. За непідтвердженою інформацією, незвичайний ДВЗ планують представити протягом найближчих трьох років.