Новая стратегия развития бренда охватила период до 2030 года, акцент – на электрификацию
Mazda готується нагнати втрачене на шляху до вуглецевої нейтральності, якої компанія має намір досягти до 2050 року. Електрифікація модельного ряду проходитиме в кілька етапів. Усі вони відображені в новому плані зі звучною назвою Sustainable Zoom-Zoom 2030.
Згідно з масштабною стратегією, до 2025 року виробник планує випустити п’ять нових гібридних моделей, п’ять плагін-гібридів на підзарядці і три повністю електричні машини. Всі автомобілі будуть побудовані на модульній платформі SKYACTIV EV Scalable Architecture, на якій базуються кросовери Mazda MX-30 і CX-30. Ключовими ринками збуту стануть Японія, Європа, Південно-Східна Азія, США і Китай.
Новим електромобілям Мазда обіцяна ємна батарея. Адже наявна на 35,5 кВт год забезпечує запас ходу лише в 200 км. Також виробник готує ще одну нову архітектуру. На ній будуть побудовані електромобілі, які вийдуть у період з 2025 до 2030 року. Щоб зробити новинки сучасними, Mazda запозичить деякі технології у Toyota. Не виключено, що в машинах з’явиться функція автопілота.