Мировая премьера и старт серийного производства кабриолета запланированы на 2023 год
Maserati опублікувала серію знімків закамуфльованого прототипу GranCabrio із дорожніх тестів у Модені. Тим самим італійська марка підтвердила чутки про початок їздових випробувань кабріолету.
Судячи зі знімків, відмінності між купе GranTurismo та кабріолетом зводяться до конструкції даху та задньої частини кузова. В усьому іншому гран-турери ідентичні, зокрема й технічно.
Отже, GranCabrio укомплектований тим же 3,0-літровим двигуном турбованим Nettuno. У базовій версії купе під назвою Modena він видає 496 к.с. та 600 Нм крутного моменту, в топовій Trofeo — 558 к.с. та 650 Нм. Заявлений час прискорення від 0 до 100 км/год — 3,9 та 3,5 секунди, а максимальна швидкість — 302 та 320 км/год відповідно. Приблизно такі ж показників очікуються й від кабріолету.
Також стало відомо, що у кабріолету з’явиться повністю електрична модифікація аналогічна GranTurismo Folgore. Електричне купе укомплектовано трьома 408-сильними двигунами (один спереду, два ззаду). Сукупна віддача агрегатів — 762 к.с. та 1350 Нм крутного моменту. Це дозволяє закритій «двохдверці» прискорюватися з місця до 100 км/год за 2,7 секунди та розвивати максимальну швидкість 320 км/год. Ємність T-подібної 800-вольтової батареї складає 92,5 кВт•год. Який запас ходу вона здатна забезпечити, у компанії не поточнюють.
Прем’єру Maserati GranCabrio заплановано на 2023 рік. Виробництво моделі стартує у другій половині того ж року. Точних термінів появи потенційного конкурента Bentley Continental GTC не називають.