MAN Truck & Bus анонсував нові вантажівки та цифрові рішення
На виставці IAA Transportation 2022, яка пройде в Ганновері з 20 по 25 вересня, компанія MAN Truck & Bus покаже цілий ряд новинок. Почнемо зі світової прем’єри електричного магістрального тягача eTruck, який щодня зможе проїжджати 600 – 800 км та обслуговуватися мегаватною зарядною станцією. До перших клієнтів машини надійдуть вже в 2024 році.
А тим часом виробник запускає нову послугу – MAN eMobility Consulting, яка дозволяє проконсультувати потенційних покупців про майбутній перехід автопарку на електротягу з урахуванням їх специфіки перевезень. За допомогою цифрових інструментів eReadyChek можна перевірити, наскільки ефективно працюють електровантажівки на маршруті, а функція eManager дозволяє менеджерам автопарку завжди бути в курсі зарядної інфраструктури.
З’явилися й інші цифрові новації. Тепер картографічний матеріал MAN Now для навігаційних систем, а також програмне забезпечення для предикативного круїз-контролю MAN EfficientCruise можуть бути завантажені дистанційно, без заїзду на СТО. До речі, для оптимізації сервісного обслуговування компанія презентує нову цифрову систему управління – MAN Service Care. А нова онлайн-система MAN Perform дозволить бути завжди в курсі паливної економічності вантажівки. Також на виставці MAN Truck & Bus презентує і нову платіжну систему, що полегшує водіям відвідування АЗС, а керівникам підприємств – процес контролю за витратами на паливо.
MAN Truck & Bus активно працює і над автономними транспортними засобами. У рамках проекту ANITA ведеться робота з автоматизації доставки і навантаження контейнерів в автомобільно-залізничному терміналі компанії-партнера Deutsche Bahn. Свою лепту вніс і прийнятий у 2022 році закон про автономне водіння. І тут згадаємо ще один проект – ATLAS-L4, реалізація якого дозволить випустити на дороги перші автономні автопоїзди вже в 2024 році.
Що ж стосується серійних тягачів MAN з двигунами внутрішнього згоряння, то вони також отримали ряд новацій, що підвищують їх економічність. Модернізація двигуна D26 дозволила скоротити витрату палива на 3% і при тому підвищити потужність та максимальний крутний момент на 10 к. с. і 50 Нм, причому для всіх варіантів. Крім того, новий аеродинамічний обвіс – як на кабіні тягача, так і на кормі напівпричепа, дозволяє знизити витрату палива з урахуванням доопрацьованого двигуна D26 до 4%.
MAN Truck & Bus також запропонує популярну топову комплектацію Individual Lion S, нещодавно відзначену нагородою Red Dot Design Award, і на моделі сімейства TGS (до цього вона була доступна тільки для TGX). Тепер вона отримає новий колірний дизайн, включаючи кронштейни камер заднього виду MAN OptiView. Крім того, аеродинамічні проштамповки вздовж бортів спальної кабіни можуть фарбуватися в червоний або чорний кольори. Також можна замовити і чорне оформлення плафонів фар головного світла. Нові червоні елементи з’являться і в інтер’єрі.