X

Лютий як сибірська зима — російський електромобіль Zetta за $ 7000

В кого сейчас не плюнь — попадешь в производителя электромобилей. Это нормально, особенно если дело доходит до реальных продаж

Дехто каже, що електромобіль — це зручно, ефективно й екологічно. Але ніхто не посперечається з тим, що машини на батарейках дуже дорогі. Головне завдання для виробників — зробити EV дешевшими. При чому тут росіяни? Їхній проект обіцяє стати найдешевшим електромобілем у світі за 7 тис. дол. Обіцяє.

Отже, в компанії сильно економитимуть. Яким чином? Найефективніший спосіб — не робити електрокар у принципі, що можна назвати найреалістичнішим варіантом. Але якщо абстрагуватися від реальності і уявити, що Zetta ЗМ1 справді з’явиться на світ, автомобіль економитиме насамперед за рахунок розмірів.

Міський електромобіль обіцяють зробити чотиримісним. Але він лише на 34 см довший за Smart fortwo, а його капот здається більшим. Навряд чи чотирьом людям буде зручно всередині, про багажник і говорити не доводиться.

Повідомляється, що батареї власного виробництва забезпечать 200-кілометровий запас ходу. Нереальна цифра, якщо говорити відверто. І, звісно, поки що йдеться тільки про 3D-візуалізацію. Хоча виробник обіцяє відправити новинку у виробництво в грудні.

Читайте також:
Який вигляд має український електромобіль за ціною iPhone

Взагалі Росію, напевно, можна назвати останньою країною, де електромобілі ще не стали популярними. Навіщо там такі машини? Адже з інфраструктурою зарядних станцій в Росії все геть погано…